Friday, March 21, 2008

::..Hati...::

Nape malam ni aku sedih tetiba.... td saje baca blog kekawan aku teringat balik blog viruspadu yg leya bgtau dulu.. baca blog dia psl baby alesya mmg sedih sgt2... dia mmg tabah... mmg air mata jatuh tak semena2 baca blog dia.. teringat kat babyku gak..(adoi nangis lg).. biarpun 5 bulan telah berlalu, biarpun ada org yg lebih teruk nasibnya dr aku... biarpun org kata dugaan kecil untukku.. Hanya tuhan yg tau apa yg aku rasa... (hati ibu) ...aku redha atas ketentuanNya... ni semua dugaan untuk kami.. Ada juga insan yg tidak memahami hati kecilku, ada kalanya aku tak kisah..tp kdg2 ada masa-masanya aku sedih bila teringat.. dan ada masa-masanya aku sensitif bila org sebut pasal baby, ada masa-masanya aku jeles tengok baby kawan-kawan, ada masa-masanya aku benci pertanyaan bertalu-talu psl baby, ada masa-masanya sindiran sinis buatku psl hal ni, ada masa-masanya aku cemburu sangat-sangat..dan. .... tp tuhan kuatkan semangat aku... aku mohon padaMu ya Allah moga hari-hari yg mendatang lebih baik untukku..amin...

9 bebelan kawanku:

rizal said...

Sabar yer..ada masa memang kadang2 kita gembira, tapi ada masa juga kita rasa hati nii macam diremuk2 kena hiris. Ingatkan masa hari tuu abang rizal pun camtu. Harap ida tabah, berdoa dan berserah pada ida. Be strong and be happy yerr..coz i like to see you in your heppi mood sis..

dari,
orang bilik depan yang selalu restnrileks. :)

ida.. said...

hehheeh tq a.rizal. u r good friend.. mmg kdg2 ada masa2 kita gembira tp ada kala juga dtg masa sedihnya... bila igt2 balik cam tah... smlm nangis sampai bengkak mata... rasa sedih sayu sgt2...

Aleeya said...

hehe hidup kena sentiasa ceria kerana klo kita menceriakan hidup kita, secara tak lansung 'bahagia' itu dtg hehe...ececehhh berfalsampah lak ..

ida.. said...
This comment has been removed by the author.
ida.. said...

"hidup tak selalu indah..langit tak selalu cerah"

....kdg2 bila hati terasa sedih kita duduk di dalam suasana keadaan yg ceria pun hati tetap rasa sayu...

*SiRibenMerah said...

sabar byk2 ida..
org yg sabar neh besar pahalanya..
tabah ye..
x pe..
jgn sedey2..
kita curahkan kasih syg tuh buat sume anak2 kecil..
anggap sume tuh mcm anak kita..
jauhi perasaan cemburu yek.
alalala.. sayang dia..muahhhhh..
(hugs + kisses)

ida.. said...

tq iyra... akan ku gagahi dan kuatkan semangat menepuh hari2 mendatang...:)

haja said...

bnyk2 brsaba k.ada hikmah dr tuhan sebenarnye tu.rezeki untuk sume psti ada...cuma lmbt atau cpt jek.jgn putus doa...insya-allah, trmakbul jua nnt.;)smile k...

ida.. said...

thanx haja memberi semangat... kiss for dihah yg comeyyy...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah