Monday, May 12, 2008

HaPPy MotHer'S Day...

Pic ni kalo tgk2 balik sure menyayat hati.. masa ni mak nak balik lepas kenduri bertandang kat umah hubby.. Mak dah nak balik salam peluk cium .. mak yg menangis dulu.... kami tak penah berpisah jauh... kami tak penah berenggang... maybe mak rasa aku dah jd milik org.. tp aku tetap anakmu.. pastinya ku akan sentiasa menyayangimu hingga akhir hayatku....

I Love You Mom!
Mom's smiles can brighten any moment,
Mom's hugs put joy in all our days,
Mom's love will stay with us forever
and touch our lives in precious ways...
The values you've taught,
the care you've given,
and the wonderful love you've shown,
have enriched my lifein more ways than I can count.
I Love you Mom!


sweet memories with my mum..
I know how often I took you for granted
when I was growing up.
I always assumed you'd be there
when I needed you...and you always were.
But I never really thought about what that meant
till I got older and began to realize
how often your time and energy were devoted to me.
so now, for all the times I didn't say it before,
thank you, Mom.... I love you so very much!

HAPPY MOTHER'S DAY TO My MUm... Pn. Haslah...

untuk semua ibu-ibu.. Selamat Hari Ibu.......

16 bebelan kawanku:

haja said...

happy mothers day..betollah..time nikah dulu...mak lah yg plg nangis2.siap ank buah rakam lagi saat sedu sedan dia tuh...:((

mama ranggie said...

hepi mother's day!

ida.. said...

haja..

betull.. lepas nikah mak nagis.. masa majlis bertandang nak balik pun dia nagis.. aduhaii.. masa tak hirau dah tetamu ke apa.. dua2 sama kena esak2.. heheheh

ida.. said...

Hpy mothes day mama.. doakan ida jd mummy tahun ni ek.. tahun lepas tak kesampaian.. hehe

umie@kakyong said...

Ida,
Hati Ibu mudah tersentuh... apa lagi bila anak2 berumah tangga... sayu rasa...apa yg ibu makan.. pasti dia akan teringat kat anak2... huhuhu.. sebab tu kita sebagai anak, jgn sampai membuat Hati Ibu terasa.... tanpa Ibu siapa la kita...

RaFFLeSiA MeRaH said...

slmt hari ibu...kdg2 kita x sedar yg diri kita dah buat hati mak terasa kan...ishhh, byknye dosa aku ngan mak...huhuhu...

IdaShah said...

slmt hari ibu wat mak ida...

mesti lah mak sedih kan sbb dah ada org jaga ank dia skrg dulu dia yg jaga kita :)

*SiRibenMerah said...

hurm..huhuhu...
at least dia dpt peluk u atas pelamin..
tgk u kawen..
happy mother's day mak ida..

sedeyyyyyy~

ida.. said...

kak umie...

mmg sedih saat tu... tak dapat nak gambarkan.. happy ada suami tp sedih xleh bkepit selalu ngan mak... hehe

ida.. said...

rafflesia merah...

tu la kdg2 mmg tak perasan.. tp seboleh2nya mmg nak jaga hati & gembirakan mak sebaik mungkin...

ida.. said...

ida shah..

tq wish tuk mak kita... hehee tu la mmg sedih sgt dia masa tu... tp kena selalu gak wat dia happy..

ida.. said...

iyra ribenmerah...

iyra jgn sedih2 ek.. nanti ida pun sedih...

Aleeya said...

hepi mother's day, telambat wish, maklumle bizi he he

ida.. said...

tq leya..

kamezaim said...

salam buar saudari sekeluarga..saya tahu mcm mana rasanya saat itu,bagai tidak terasa air mata membasahi pipi.Tapi bersyukurlah kerana ibu saudari masih ada.Sekurang2nya saudari dapat menatap wajah ibu ketika saudari menghadapi hari yang paling bahagia buat hidup saudari..saya tetap mendoakan saudari bahagia di samping suami tercinta..

salam ikhlas dari kamezaim..

ida.. said...

sedih sy baca kamezaim... ibu mmg segala-galanya... tima kasih mendoakan kami sekeluarga.. sy juga mendoakan awak agar sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah