Saturday, November 29, 2008

~~:i'm so tired:~~

Today hari yg agak bz... seawal pagi aku siapkan sket paper hal2 opis.. dlm kul 9 turun studio buat assessment student final untuk sem 01.... masa ni ada sket pening daa sebab tak semua perfect dapat siap... mmm nampak gaya cam ada yg aku repeat kan... kualiti harus gak jaga kan.. tp akan ada perbincangan untuk itu...

Dalam sibuk2 hari jumaat kan.. sempat lg aku kuar ngan bestfren aku cuci mata ke IKEA.. almaklum jumaat waktu lunch kan panjang.. sama gak ngan panjang nya langkahku..:P.. sesampai sana konon nak meneman kawan aku tu cari barang bay.. last2 aku pun sama terbeli itu ini...mug hijau yg cute, tupperware serbaguna dan mcm2 lagi la.. selebihnya aku survey dulu balik kang buat list n harus sama skali dikepilkan kepada suami tercinta.. keh keh keh (minta beli la ni kesnya...:P) dah menyopping tak hengat tgk jam dah nak suntuk masa nak masuk opis balik.. just tapau curry puff ikea yg sedap itu...

Ptg balik opis sambung assesment semula.. sib baik batch petang ni semuanya memuaskan so takdela temperature aku ni naik semula.. hihi.. selesai bebetul hampir jam 5. bila naik opis ada plak yg tunggu depan pintu bilik nak submit assigment.. masa aku dah nak balik ni lerr depa suka nak terjah ni yg den tak bape gemor.. sesudahnya aku dah takde mood nasib la sape yg jumpa aku ptg tu.. lama dah aku pesan time last minit ni gak depa nak sibuk terpa aku.. minta maaf la.. pepaham jerla... bg diorg pengaran sket...(student)

Waktu nak balik.. cuaca agak mendung. hampir terlupa sebenarnya ketika ini ibu dan ayah mertua, kakak ipar dan anak2 buah ada di rumah.. disebabkan mingu ni minggu final student aku tak dapat nak cuti.. so calling2 hubby plan nak bawa diorg jalan malam tu. kesian lak kan bukan selalu diorg dtg... balik tu hujan plak .. sempat aku singgah giant beli sket buah tangan tuk anak-anak buah.

After magrib kami semua kuar round2 kl, port pilihan taman klcc. tentunya sekali memenuhi kehendak anak2 buah yg 5 org tu.. kami bawa ke playground.. mm suka sgt la... ambil peluang gak raound taman klcc n pusing2 kedai dalam tu. Sebenarnya seingat aku last aku ke KLCC masa sambut new year awal tahun aritu... huhh lama tul aku tak kesana rupanya... bukan apa rasanya tiada keperluan aku di sana. kalau pegi pun selalunya ke Kinokuniya cari buku...

10.30 beransur ke kg baru. Kakak ipar aku teringin lak nak makan nasi lemak kg baru... aku sendiri dah tak ingat dah kat mana. HUjan plak.. huhu yang paling membuat kan aku hangen mee yg aku order lewat sampai.. tokey dia lak berpuluh kali minta maaf servis lambat ktanya kedai tu baru beroperasi 2 hari. Aku ni tak larat nak dengar kalo lambat sgt siap aku nak cancel je...sib baik dia dah siap. mm tapi hampir berjanggut gak la nak dapat..

hmm anak-anak buah dah merengek nak balik.. hubby ni masih sabar menanti nasi2 yg di order, kalau ikut hati aku malas dah nak nunggu.. tu la sebabnya tuhan kurniakan suami yg penyabar tuk diriku...sampai umah dah dekat kul 12 tu yg terus menaip blog ni... punya sibuk tul arini... apapun aku nak rest. Esok kami nak konvoi balik kg hantar mertuaku balikperak ... uhuhuh letihnya...


*masa menaip ni aku dah tersengguk-sengguk.. mata ku hampir melekat dah.. adoii ngantuknya.... daaaa



6 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

haluuuu....
baru duk khatam entry2 nih..
sorry bz sket la..
thanx for all the comment kat blog akak yer...
n thanx sbb dah jawab tag...

cendawanintim said...

take a good rest..hepi wiken..

Yaya said...

samat berehat yer..

@e_da said...

kak su.. it s ok.. free2 jengah lg

@e_da said...

kak cen... tq yerrr... masih penat lg..

@e_da said...

tq yerr leya

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah