Monday, November 17, 2008

Senak...

Bukan senak pasal makan seperti gambar di bawah... tp aku senak otak 2 hari ni duk umah memerap... adoii la... smlm sabtu aku kene memerap coz hubby balik kg ayah mertua ku sakit, so dia balik ngan abg dia berdua if aku ikut nti keta penuh lak balik semula ke kl.... ayah mertua ku sakit tua n then dia ada strok sebelah badan, boleh berjalan tp bertongkat. sebagai anak bongsu husband aku harusla bertindak segera bila mendengar keadaan ayahnya.. aku kagum. Mak n abah ku juga beransur sembuh.. mereka di serang cikugunya.. aku nak balik tengok mak tak benarkan takut berjangkit pada kami.. di kg ramai yg kena. aku berkeras nak balik tp setelah dengar apa yg mak cakap aku akur.. "nti kalau kena setengah bulan kang tak leh g keje" seriau gak aku dengar mak kata camtu sebab kebanyakan yg kena tu semua memakan masa yang panjang untuk sembuh.. mak aku sendiri hampir setengah bulan baru pulih semula.. mujur la abah ku sihat cepat sebab dapat rawatan segera bila dpt tau kena sakit tu.. alhamdulillah kedua mereka kini telah sihat...

Ahad seharian kami di rumah, kehadiran abg ipar sekeluarga menziarah ayah mereka di rumah kami. sesekali terasa meriah yang mana jika seperti kebiasaannya rumah kami sunyi apabila duduk berdua.. bising sesekali kalau aku membebel..ahhahaha... ptg lak nak kuar ujan.. so kuburkan saje impian nak berjalan2.. duk umah tengok tv then tidur adalah jawapannya.. syokk jugak..

Bila dah malam ni tak dapat nak lelap mata bila semua orang dah tidur.. adoiii senak otak aku duk umah di hari cuti ni memerap.... bosan sungguh... tp badan ku rehat la.. bawa balik keje opis tp takde langsung mood nak buat..(dah namanya cuti kan.. tp risau keje melambak oiii huhuhu)... start isnin ni bermula keje2 yg amat membizi sekali sebab 20hb ni acara konvokesyen di tempat keje ku.. ohhh tidakk.. jgn la tahun ni aku tidur opis lg menjelang hari tersebut seperti 3 tahun berturut-turut yang ku alami... harap2 tahun ni tidak. segala persiapan telah kurancang rapi... tp hanya tuhan jua yang maha mengetahui, aku bermohon semoga semuanya berjalan lancar.. aku jua turut bersyukur anak didikku sendiri telh terpilih menjadi pelajar terbaik jurusan keseluruhan tahun ini.. nti akan ku update cerita konvo ini insya allah...


Gambar ini sekadar hiasan semata-mata... (ahaks), aku rindu saat-saat ini.. jalan2, makan2 di hari minggu...pic ni weekend 2 minggu lepas tak silap, kat times square makan tepayanki.. aku ni mmg lambat update kisah2 lalu, sejak wayar cable kamera hilang tah mana aku letak tu yg gambar-gambar hampir terkubur begitu sahaja. ni sib baik ada kaedah bluetooth.. hahahha.. nak hilangkan boring aku godek berjaya la jugak... adoii esok isnin.. hari yang membuhsankan... daaaaa

8 bebelan kawanku:

*SiRibenMerah said...

hehe..
kesah konvo yek..
I pon nk g konvo nnt..
hehe.. ketemuan yuk sis~

@e_da said...

hihi lepas ni kita kesah konvo lak yerr iyra... jomm ketemuan

RaFFLeSiA MeRaH said...

ooohhh...duduk sorg2 memang bosan kalau x kena gaya...tapi kalau asyik beramai-ramai kat umah pun, rasa nak kan duk sorg2 pulak, hahahaha...pendek kata, situasi camane pun kita tgk mood kita la jugak....

@e_da said...

tul tu kak.. kdg2 sorg2 syokk gak n ada masa ramai2 pun syokk.. ikut mood la kan...

su said...

penyakit tuh mmg bahaya...smoga mertua ida bertambah sht ye..

Yaya said...

bapak mentua mmg penah kena, kat johor byk yg kena kan...diorg kat tangkak aritu ngan makcik pakcik belah sana abesss kena...tapi lama dah masa virus tu serang awal2 dulu..skang semua dah okeh

Ida Naziri said...

harap sumer nya ok dan kembali sihat
mmg boring duk sorang2
boring2 tido ajer :)

@e_da said...

thanx idashah,,,

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah