Sunday, November 23, 2008

Tag lg... yg sama plak....

Hahaaaa... rajin tak aku buat tag yang sama kali keduanya.. dulu tag ni dari kak su @ umi alesha... kali ni tag ni datangnya dari kamezaim... takpelahhh bukan susah pun.. snap gambo tempek sini.. hihi... selagi tak buat tag ni kan rasa tak syok asik teringat-ingat.. yerla.. demi persahabatan kita harus hormati kan.. barula meriah dunia blog kita nih... heheh...


1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right NOW!
2) DON'T change your clothes, DON'T fix your hair...just take a picture....
3) Post that picture with NO editing...
4) Post these instruction with your picture...
5) Tag 10 people to do this..


psssttt.. kali ni tak tag sesapa sebab dah tag mereka haritu rasanya... ada 1 tag lg belum dilangsaikan.. kak su tunggu yerrr...k daaa...

6 bebelan kawanku:

Kamezaim said...

hahaha amboi, nak kena dtg umah 2,3 kali baru nak buat ye..hehe kan comel tu..hehe

eida.. said...

hehehe... baru bekempatan nak buek....sib baik tak kena rotan lambat buat... heheh

su said...

manisnye dia.. ;)

eida.. said...

tq su.. alamak malu la plak...

*SiRibenMerah said...

alahai.. tuh da edit2 tuh..
hehehe..
ayu gitu~
lalalalala =P~

eida.. said...

alamak ye kerr. alaaa edit text jer iyra... :P

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah