Monday, December 15, 2008

PC Fair - Part 02

Sabtu seawal pg jugak la aku kuar nak g ke pc fair ni lg.. pegi lg? sebab apa??? bila dah balik umah rasa ada benda lg yg patut di beli... bila sampai kl convention tu parking punyala dah penuh walhal sebelum jam 11 aku dah sampai situ... terpaksa la park kat taman klcc.. nak merentas lak taman klcc baru sampai ke kl convention centre... exercise gak la aku... tp haritu aku terpaksa g sorg2 sebab hubby ada race mountain bike dier la kan.. what to do.. sabtu ahad lak tu.. ala aku ni mmg biasa gak jalan n shopping sesorg dr masa bujang.. dah kawin ni sesekali takpe kan.... janji dpt keizinan.. cehhh

Ramai nyer org dr klcc diorg menuju ke pc fair tu... kingsoft tu tetiba ada sorg amoi lekat kat bj lengan aku katanya lucky draw.. hmm takdo nyo nak nunggu tah kul brape dia buat nak kena tercanguk lak depan booth dia...huhuu

Masa ni berebut syarikat telekomunikasi buat promosi terjerit-jerit , bingit le tinga aku.. aku cuma singgah kat booth maxis isi borg survey dia n dia bg paper bag, kalendar n notebook free... tp aku tak beli apa2 penat diorg promote... takpela kan...

Yang aku nak cari haritu ialah beg laptop yg sandang coz senang aku travel dr pegang beg yg hand carry tu... letihla nak heret.. sebab minggu ni aku kena outstation di Melaka selama seminggu... teringat lak beg ni takde tu yg gagahkan diri gak sabtu tu g cari kebetulan harga yg agak berpatutan. (yg murah ajer)... casing external hd n memory card kamera yg dah rosak.... bila dah jalan2 sorg2 benda tak plan pun aku gatal nak tgk adala yg terbeli. tp aku survey beberapa booth sebelum beli,harga tak sama, cari yg mana leh di tawar n boleh bg diskaun..kalo tak bagi aku tak belinyerr... :P..... hmm tu la aku ni ada sket sifat boros... huhu nak wat camno..... mak selalu kata aku ni tak kedekut tp boros... takpela aku tetap gak beringat semasa membeli... bukan selalu aku cenggini... sib baik minggu depan gaji yo.... hohohoho.....

sakit kaki masih terasa hingga hari ni, jauh gak aku jalan... lotehhhhh...

syukur impian tahun ni tercapai jugak.. syukur alhamdulillah ya Allah..... azam dan impian tahun depan???? huh kena list ni dah nak masuk tahun baru, kalo nak capai target kan....

11 bebelan kawanku:

Tie said...

Untunglah ei_da.... Barang kat sana murah kalau dibanding kan kat ganu ni..Kak tie yang jeles ni...hu hu..

DYLA said...

dyla kalau ke convention center tu park kat ngan pintu aqua tu. dekat masuk. tpi tak tau kalau situ dah penuh, coz asal gi situ kul 8.30 pg dyla dah sampai.

ala.... jeles la ni beli cover external plak..

@e_da said...

kak tie.. sini murah gak la nak dpt brg2 tu.. meh kak tie dtg sini... heheh

Dj Epoi said...

Hebat2 Kaum Hawa la ni......
Tak yah nk nuggu Hubby masing2 dah....gi shopping!!!

Hubby.. cuma standding by Doooooit banyak2 jer kan...heheh

@e_da said...

aritu penuh giler dyla.. dtg sebelum bukak pun org dah ramai kemain..mmg tak leh nak park...

lunaticg said...

salam...
tak tahan nak masuk PC fair. ramai sangat orang. lagi pun, lebih baik jangan beli masa time PC fair ni. walau murah, barang-barang dia kualiti agak kurang sikit.

@e_da said...

oo ye kerr lunatig... tp dah survey2 gak sebelum tu...

@e_da said...

haha dejayy epoii.. masa tu hubby ada race... tak dapat ler nak ikut lgpun dia tau bini dia ni independent sket bab bab shopping.. ehheheheh

RaFFLeSiA MeRaH said...

smlm akak teman akak ipar cari monitor pc dia, x tau pun kat klcc ader pc fair...hiksss....cam biasa, terus gi low yat....

@e_da said...

takpe kak.. low yat pun ok... kat pc fair tu cuma mereka berkumpul mcm2 kedai dr merata tempat.. hehhehe

captain joy said...

wah ! galak bershopping akak...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah