Monday, February 2, 2009

Tag again....dr umie alesha a.k.a kak su..

Dah lama kak su bg tag nih tp tak menyempat je nak buat... lately very de bz.. banyak keje kat opis yg membuatkan aku stress ... bila balik umah jenguk2 camtu je blog nih... tp tetap round blog kekawan.. pastu sure aku dah terlelap sebelum waktunya.. hihihi... di kesempatan mata yg agak boleh tahan ni aku nak buat tag kak su ni...


Here are the rules*
-List these rules on your blog.
-Share 7 facts about yourself on your blog.
-Tell 6 unspectacular quirks of yours.
-Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
-Link the person who tagged you.
-Leave a comment for each blogger.


7 even facts 'bout me :


  • Satu-satunya anak pompouan mak n abah...
  • bini orang... hahhah
  • suka tido, suka gelak, suka loyar buruk....:P
  • punya seorang adik shj...
  • humble... aku boleh jalan2 or shopping sesorang pun tak kisah janji aku happy...
  • ex student Art n Design Uitm
  • now lecturer yg suka pot pet pot pet.... hehe nasib la korgg student ku yg mana terkena...
(aku tak brape ada idea nak describe diri sendiri.. )


6ix unspectacular quirks about me :
  • kdg2 keras kepala... apa yg aku nak aku mesti dapatkan... (mak kata aku degil.. tp degil tu kdg2 bagus gak... dulu mak suh sambung form 6 tahan aku keje klinik aje sbb tetap tunggu gak result masuk U.. siap mak aku dah buatkan baju tuk form 6 .. takdenyerr aku nak pegi..hihi sabo je la mak)
  • tak suka lipat kain.. tp dah terpaksa lipat gakla... hahahah
  • mudah gak nangis walopun kena sakat ngan laki aku.. tu hobi dia yg aku takleh nak wat apa.... huhu
  • suka nyakat budak2 sampai nangis....wakaka...
  • suka gak belek muka if ada jerawat tak sempatnyerr dia nak membeso aku dah lenyek2...
  • mudah tertido.. dulu kat hostel kekawan paling nyampah kalo borak ngan aku.. tau2 aku senyap tak layan diorg rupanya aku dah membuta....hihihi

ok itu sahaja tag kali ni aku tak panjangkan kepada sesiapa, tp sesape yg nak buat dipersilakan dan sgt di alu-alukan..... tak berape nak ada idea.. tu aje la kisahnya.....

4 bebelan kawanku:

cendawanintim said...

alamak...virus tagitatis sudah menular maaaaaa!!

Tirana said...

Ida.kak tirana dah pernah buat tag ni...Tak habis lagi musim tag ni...

Cik Puan*PIE said...

ooo...salah 1 nye kedegilan ye..sabo jele..xpe2, degil2 mbawa kebaikan xpe ye x..

Dj Epoi said...

Sebelum.....Lu baca Comment Gua...
Gua nak ingatkan Lu dan warning Lu supaya tak tidow bila baca comment Gua hahhahahaha..

Best!!! dapat kenal lebih teperinci lagi perangai kawan2 hahahahah

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah