Wednesday, February 4, 2009

Tewas....

Dari ptg semalam aku gagahkan diri siapkan keje2 di opis... tgahari tu kepala dah berdenyut-denyut.... tp tahankan jerla... balik keje smlm terus flat... baring aje... air mata meleleh kuar pun tak sedar.. berdenyut sgt kepala ni... mlm td pun hubby yg masak nak makan apapun tak lalu...request ikan bilis masak asam je yg aku rasa nak mkn... haha lauk pelik n mudah sahaja.... hubby goreng telur pun tak lalu nak makan... tp lauk msak asam ni sedap oo.. makan ngan nasi panas... org tersayang masakan dengan penuh kasih syg kan sodap... heheh








Pagi td dah bersiap nak g keje.. masa iron tudung kepala dah berdenyut balik... alamak aiii camano ni.. kang tgh drive kepala weng weng lak... akhirnya aku tewas... kena baring gak... kenala g amik mc arini.. la ni duk umah baring aje ngadap tv... adoilaaa... nak domam pun ado... adoiii sakit kepala....

4 bebelan kawanku:

nyonya*PIE said...

alahai xlarat ye...rehat k..jgn pk mcm2...

Diamilikku said...

jeng jeng jeng...
ada apa2 kot..gi check doktor cepat ye..apa2 bgtau ehkkk

DYLA said...

ida naper ni? ada ape2 ke? :)

ei_da.. said...

dah kurang dah skit2.... heheh kawan-kawan ku ini mcm2 diorg meneka yerrr...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah