Wednesday, March 25, 2009

Ubah selera...


Makan buah lagi.. dan lagi... seedless grape.... sodap sekali....


Malam tak lalu makan nasi..... ubah selera makan mee suah pulak.. penah dgr tak nama mee ni.. dulu mak yg selalu buatkan mee ni kalau takde selera nak makan.. sedap sgt..


Leh gak jd makanan diet ni .. tanpa minyak.. rebus je.. letak sayur letak telur.. sedia di hidang... nyumm.. nyummmm.........

Mak kata napela ko makan mee ni.. ni untuk org pantang leh la.. dia suh aku makan sedap2 sekrng sbb nti pantang byk benda takleh makan.. tp makanan yg macm2 ni la yg buat aku selera.... huhuuuu...........

3 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

mee suah ni kak su selalu masakkan..
kat arwah makcik yang sakit cancer dulu..
dia tak lalu nak makan..ini je jenis makanan yang dia lalu

DYLA said...

sedapnya .....

dlm pantang boleh mkn tu tp tggu la dah 2 mggu ke. hehe

♥chentaMAYA™ said...

sedap~~~~~~
nak~~~~

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah