Tuesday, April 28, 2009

Tanpa

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti


Mood Jiwang Hari ini...

Alhamdulillah.. keadaan agak ok hari ini.. walaupun ada lg setitik dua air mata tu... hahah... semuanya kerana sokongan dan kata-kata semangat dari sahabat-sahabat di alam maya aku ni.. sape lg sahabat-sahabat blogger ku yg tersayang la... blog ni gak boleh buat kita terhibur kan.. buat hati kita rasa lega, dengan sokongan dari semua sy Ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH yang tak terhingga pada semua. Hanyya Allah yg membalas jasa kalian... Moga Allah jg memberi kekuatan untukku menempuh hari-hari akan datang.... Insya Allah....

7 bebelan kawanku:

*SiRibenMerah said...

ewahhhh..
layanzzzzzzz~
meh kita jiwang sama2..
hehehehe =)

MariaFaizal said...

I'm glad you feel better already.
You're gonna chat with your hubby soon, right? :D

Be strong girl...

@_da said...

heheh Hari jiwang IYRA.. jom layanzzz....


KAK MARIA.. thanx a lot... ur support make me smile today.... cheers kak...:)

fuadnis said...

eida,
ambik lagu tema blog anis nampak..he..he..haa..bagusla mcm tu klu dah okay..jgn sedey2 dah..klu abg tau eida dah okay mesti dia tenang kat sana..

@_da said...

Nis tu lagu sepi org yang TANPA hubby di sisi ni.. tu je.. hahahhah

isya said...

alhamdulillah... kitaorg kan ada sbg peneman, tak mo sedih2 ok.. ;p

@_da said...

thanx isya.. adanya kwn cam isya ni la ida jd kuat hari ni...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah