Wednesday, June 3, 2009

Minggu yg Bz...

Minggu ni keterasaan kebusyan aku dan hubby makin ketara.. Aku bz ngan student-student dah nak final dan dengan persiapan2 kenduri adik aku.. setiap hari ada je planning keje yg kena buat...paling ketara sebab susah nak jumpa hubby aku sendiri... dia bz nak siapkan semua keje2 sebelum kami nak bercuti panjang untuk kenduri wedding adik aku.. .. smlm pulak kul 5 pagi aku terjaga baru perasan yg dia baru balik... kesiannya la hai.. aku n baby kena tabah n berkorban... malam2 kalau rasa takut aku call dia kat opis borak2 sampai aku tertido.. kalau dah tido aku mmg memengsan la.. tp kalau takleh tido aku adalah seorg yg penakut.. heheheh


Aku g keje biasanya hubby masih lena sambung tido lepas subuh.. tak sampai hati nak kacau2 dia... time dia balik selalunya aku dah tido.. huhuh. Nak bercakap pun time kat opis aku dapat borak melalui talipon jek...kalau dia bz sgt pun cakap pun tak lama2.. mana yg penting jek. harap2 life camni tak lama.. aku tak sukerrr.. tp kadang-kadang kebahagiaan itu perlukan pengorbanan kan... cian kat baby lama tak dapat borak2 ngan papa... kalau tak sure papa selalu kacau2 baby.. tp skrg papa bz kesian dia.. tp lewat2 dia balik pun dia mesti kiss baby... baby kena tau kami sayang kan baby... kita kena korban sket sebab papa g cari rezki tuk kita... huhuhu

Sejak pregnant aku mmg agak manja lebih ngan hubby... tu la pasal kuar entry camni... bila dapat jumpa kejap2 tu yg buat aku dah jadik mamun rindu.. padahal duk serumah lg mau rindu2 kan? tp itulah perasaan.... pregnant ni aku suka sgt tgk muka laki aku..(silap2 baby banyak ikut muka apak dia nih) hahahah sampai dia penah sound BUANG TEBIAT KE tgk dia lama2... hahahah... Aku pun layankan gurau.. "NTAH2 Sy tinggalkan baby tuk abang" waaaa mula la ayat merapu kuar kan.. saje bg dia sedih2 feeling.. tp takde maknanyerr laki aku ni bukan jenis feeling.. lg dia suka menyakat lg ado... dia balas kata lak... " Eiii.. kena carikan calon mama baru baby kat saya cepat-cepat tu.. nti sape nak jaga baby" hahhaha masa tu aku dah naik hangen la walaupun tau dia bergurau.. khikhikhi.. siap aku jawab.. "haaa jangan nak ngada.. nanti sy jd hantu kacau abang" kah kah kah...kah. kah... kami gelak sakan..... so tak jd la feeling2... hihi


Sok dah start cuti.. tp hubby aku takleh cuti lg.. tgh memikir camana aku nak balik umah mak awal ni... huhuhu... pikir.. pikir dan pikir.....$#%@%^#$&(!@$)!$*)

2 bebelan kawanku:

MariaFaizal said...

ha ha ha..lucu Eida & hubby when joking wz each other.

InsyaAllah...I've gone thru being in labour,and so far Alhamdulillah..no complications that couldn't be solved by the experienced doctors.

You & baby will make it & live happily always with soon-to-be Dada :D Ameen...

Take care.

@e_da said...

kak maria.. kalau sesekali mengarut mmg mcm tu.. tah apa2 word leh kuar... tak sabar nak jd family cam akak.. heheh.. kiss 4 adam n ayesha...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah