Monday, June 22, 2009

Selamat Hari Abah!! n papa to be...

Selamat hari bapa to ABAH!!.. luv u so much forever n ever...
ABAH seorang yg sangat Cool....
ABAH seoarang yg penyabar...
ABAH Seorang yg Peramah..
ABAH seorang yang tabah..
ABAH seorg yg baik hati..

SEMUANYA ABAH.....
ABAH Jarang nak marah aku.. tp bila dia marah sekali je aku akan ingat sampai mati.. takut oooo.. Abah akan sedaya upaya tunaikan permintaan aku bila aku nak sesuatu. tp aku jenis jarang nak meminta2... aku tau keupayaan abah... abah bersusah payah utk kami sekuarga.. dr umah kecil hingga la teratak yg indah kini... tim kasih abah...

ABAH jugakla yg bgtau cikgu, bila amik report kad aku pasal aku suka tgk tv citer Doremon.. malas belajo..( masa kecik2 la) pastu cikgu dalam kelas suka perli2 aku.. haha padan muka aku...

ABAH jugakla tesengguk2 tahan mata bila aku kuat nangis masa kecik... abah buai aku sampai dia tertido lalu buai terkena ubat nyamuk.. haha sib baik aku tak terbakor... khikhikhi... sian abah...

banyak lg kisah dgn abah.. tak tertulis semuanya.. tp abah mmg best.. ABAH paling sporting.. kdg2 mcm kawan aku.. kami suka gurau2.. aku suka usik2 abah...Penah aku jalan ber 2 ngan abah org kata abah boypren aku.. cehhh .. sejak tu aku jalan ngan abah pakai selebet2 jek... kah kah kah.. sebab org kata ABAH awet muda... now umur abah dah 57thn.. alhamdulillah setakat ni abah aku sihat dan tiada penyakit2 merbahaya yg hinggap kat badn dia... moga Allah panjangkan umur abah dan sihat tubuh badannya... tak lama lg abah nak jd ATOK.. aku tau abah sgt teruja... sebab dia selalu citer kat kawan2 dia dia dah nak jd atok setelah 2 kali gagal nak jd atok.. insya allah raya nanti abah kena bagi duit raya kat cucu abah... khikhikhi (banyak sket tau bah..:).. hampeh punya anak)


Pic kenangan ngan abah.. masa aku muda remaja lg. time aku konvo dulu... kuikuikui.. muka budak2.. semua org kata aku ikut muka abah.. takpe sejuk perut mak aku tu .. hihihi


pic time honeymoon dulu... waaaa aku nak kurus balik cam dulu.. pas kuar baby.. diet.. diet.. diettt

Tak lupa gak happy fathers day to PAPA to be... hehhe tak aci tau aritu mothers day abg kata takleh wish lg selagi baby tak kuar.. ni takpela sebab hati ni ikhlas nak wish gak kat abg HAPPY FATHERS DAY .. tak lama je lg insyaAllah.. (hari2 cakap baby ikut muka dia.. cehhhh) moga kita bahagia hingga hujung nyawa.. insyaAllah... aminnnn

2 bebelan kawanku:

MariaFaizal said...

Happy Father's Day to your wonderful Daddy & soon-to-be-daddy (your hubby) :D

@e_da said...

thanx so much kak maria... :)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah