Sunday, June 21, 2009

Wedding adik.. my house..

Cerita yang hampir nak basi.. 2 minggu lepas telah berlalu.. tp takde masa nak update entry ni sebab makan masa sket nak edit pic... taknak terkubur begitu shj aku luangkan sket masa hari ni tuk update entry kenduri di umah aku tempohari...7 jun 09

Ni ler tuan umahnya.. mak n abah...aku suka sgt diorg pakai baju yg aku belkikan ni.. i luv this colour....


Ni lerr pelamin yg buat aku BENGANG.. lain colour n pattern yg aku nak.. lain yg dia buat.. ptg sebelum dia buat tu aku dah bertekak2 jugak la. yerla kita bayar kan.. tp tak dapat apa yg kita nak.. mau aku tak hangen.. actually mak andam tu kawan adik aku masa sekolah.. classmate dia.. skrg bukak butik andaman kawin.. auuuwww lg.. hihi.. sebab aku komplen2 dia pun dah betekak2 ngan staff dia n mak aku pun kata takpela .. guna je la.. hmmm pasrah je la.. even mmg aku tak puas hati.. tp kira ok la kan.... sepatutnya colour yg aku nak mcm warna bunga telur apple tu.. pinkish purle...

Kawan adik aku sendiri yg make up.. not bad la... mak nyah kalau make up mmg lawo kan.. masa aku kawen pun geng2 diorg yg make up aku.. puas hati gak la...

majlis menyambut menantu .. ni takde TOL. tp ada silat jek... :P

Majlis bersanding dan berinai....

Makan berdamai n acara potong kek...

Ni lerr mak andam adik aku merangkap ex classmate dia dulu masa form 4 n 5... nama betul hamid tp gelaran am.. atau lg nak glamer dia gelarkan diri dia ziana zain... haha.. tak larat tul.. aku suka nyakat dia.. mlm dia psang pelamin tu aku ngan mak asikla menyakat dia.. kelakar betul... siang tu dia sibuk nak karaoke.. hmm lantak ko la AM.. ko nak nyanyi sampai pagi pun boleh.. tak tahan aku 4 lagu tu beb... hahahha... sebabkan kawan2 aku mintak diskaun kat dia sebab lain yg aku nak lain dia buat.. hahaha.. amik ko.. manatak salahnya.. 1 hari ada 9 tempat booking andaman dia.. tempat lain dia hantar pekerja2 dia... dia sibuk nak cover kat umah aku sebab mak aku layan baik dia n sebab mak aku suh dia nyanyi hari tu.. semangat dia dtg... hahah

Goodies beg tuk tetamu... isi dalam mcm2 la mak aku isi.. beg ni by hubby.. dia design n print.. hehe promote...

Adik aku yg bulat di hari sanding.. tu lerr aku suh diet ko tak mau... hahhaha takpela kan... dah ada org sayang....


Kenangan pic ngan mak n abah.. anak manja mak dah kawen.. huhuhu ... dah kawen pun tp asikla mak .. mak.. mak nak itu ini.. ishh ishh....


Penampilan mak buyong.... huhu tak dapat pakai baju sedondon ngan mak yg dah beli tu.... terpaksa tukar uniform sebab body dah oversize.. kah kah kah.. dah 7 month tau masa ni....sekali tu je aku pakai baju tu...panas tau pakai dress panjang camtu.. nak nampak sopan sket kan.. hehe, pakai gak la... biasa kalau keje aku belasah skirt panjang ngan blause or seluar je... tp aritu baju aku lak over sama ngan pelamin.. takpela wedding planner kan... ahaks.....

Apapun segalanya berjalan lancar.. moga adik aku bahagia hingga akhir hayat.. tp sian diorg kena PJJ.. sorang di Jb sorang di BP.. keje jauh2.. moga2 dia dapatla tukar keje.. sian lak tgk diorg jumpa seminggu sekali je.. dia penah cakap kat aku... dia pun nak mcm aku duk sekali bila dah kawen.. alahaiii sedih lak aku dengar.. takpela sabo yerr. insyaallah ada rezki tu nanti.....

7 bebelan kawanku:

DYLA said...

cantik warna baju pengantin

tp mak buyung tu cantik gak in purple

yatie chomeyl said...

lawa kaler purple tu..and goodie bag tu menarik sgt. nmpk meriah tol majlis tawen nih...haishy...tiba2 rasa nk sanding lagi...hehehe..

@e_da said...

heheh DYLA,... thanx.. tp mak buyong kalau silap snap nampak sgt gebunya.. hahha.. malu..


Yatie...warna ni mmg di idamkan masa sendiri sanding dulu takde warna nie.. mmg tgk org kawen rasa nak sanding lg kan.. heheheh

fuadnis said...

tengok perut eida tu takdelah nampak besor pun..besa je..yg anis nie mcm dah sampai ms nk bsalin padahal de sebulan lagik..

@e_da said...

nis sebenornya kan.. punggung n perut sama naik.. tp bila pakai baju tu. perut tak nampak tp punggung yg ketara.. hihih tu yg dapat cover tang perut tu.. hihi

MariaFaizal said...

Eida,
you look exactly like your sweet daddy :D

Memang sejuk perut mama Eida pregnant kan Eida, hehe...

And I love your honeymoon pix, so sweet & memorable.

Have a good life darlin' (I'm having a better day today as I could now leave comment at your site, hehe....) upgrade lappey! yaay!

@e_da said...

heheh kak maria.. thanx..mmg semua org kata duplicate muka abah...

honeymoon time mmg takleh lupa...hihi semua sweet jek..

hehe anyway thanx kak dapat gak leave comment kat sini...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah