Thursday, August 20, 2009

Sarang Si comel mama...

Siang hari si comel mama ni suka tido.. kalau berjaga kemain payah gak nak tido balik.. kena la dodoi bagai... nyamuk ke semut kdg2 suka gak kacau comel mama ni.. disini la sarang comel mama... :P

Katil yg besor di huni org yang cinonet...



tu dia...nyenyak kemain.....

7 bebelan kawanku:

puterikurekure said...

alala...comeynye...

Zura Hasan said...

sang putera tengah beradu....syiiokknye tido kat umah nenek yer...

fuadnis said...

amboi..kemain mama mika sumbat mika dlm tudung saji tu yek..tak panas ke??he..he..klu uzma, tutup kelambu katil dia pun dah berpeluh sakan..

bagus mika ni..bleh tido nyenyak plak tue..

kak eida camne setakat bpantang hingga skrg?okay ke..luka bedah masih sakit2 lagik tak?kuning mika camne,dah surut?

*SiRibenMerah said...

wahhh.. blom sampai masa mikha nak golek2 mama.. sabar la mama.. tunggu dia leh main terjun2 dari sarang dia neh.. nyenyak nye anak ayang tido.. rasa nak gomoi2 je.. hikhikhik..

p/s: mama, misi kuruskan badan berjaya x??ada perubahan x??

yatie chomeyl said...

tomeynyer katil mika.patutlah nyenyak tidurnya :)

suked8787 said...

La...siannye baby Mikha kena perintah berkurung ngan mama dia...nnt Untie babap mama Mikha tu tau...

MariaFaizal said...

Eida,
Mika's 'territory' looks so cute & cozy. Hugs & kisses to your handsome Prince Mika. Happy Ramadhan to you & hubby.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah