Tuesday, September 1, 2009

31 Ogos.. Present from papa to mika...

31 ogos tahun ni sgt berbeza dr tahun sebelumnya yang mana selalu kami berdua sahaja. tahun ni lebih bermakna dgn kehadiran mika.. 31 ogos lalu papa balik kg tengok mika n mama.. seronoknya... rindu sgt kat papa (tu mama ler.. hihi.. mika pastinya lum tau apa2 lg kan).. Kali ni papa balik bawa sesuatu yg special tuk mika.. papa hadiahkan mika stroller n car seat.. horeyyyy.. tq papa... sebenarnya dah lama papa idamkan nak beli stroller SCR 6 (sweetcherry je) ni yg mana SCR 5 yg dicari sebelum mika lahir dah kehabisan stok.. masa tu puas papa n mama ronda semua tempat.. rupanya dah takde stock tu.. so papa tunggu keluaran SCR 6 ni kira yang terbaru la.. janji selesa kan.. designnya papa sgt berkenan..

papa tak bgtau mama pun dah beli benda ni.. tau2 balik kg dia dah bawa stroler ni.. kira cam suprise ler.. kuikuikuiiiii.........

mika tgh try stroller.. tp tak padan lg dgn badan dia yg cinonet tu.. so mak tok letak la bantal segala bagai nak bg try jugak...

car seat mika tp leh guna gak sbg stroller baby...


mika posing dengan mata pejam....



atok testing sorong mika... nak jalan kemana pun.. pusing2 dalam umah atok je la wat masa ni kan.. keadaan di luar sana pun tak elok yuk berjalan2..

dah penat testing.. dua2 tertido.. papa n mika.. ni mika ikut papa ke.. atau papa ikut mika tido ni?? huhu


Mika kan sgt tak suka kalau kena pakai topi tutup kepala dia atau apa2 je yg tutup kepala dia.. dia akan gesel2 kepala sampai terbuka topi dia.. ni ptg td aku dera dia pakai blanket ni.. hahha cute giler rasa.. tp adala 5 minit dia duk diam je dalam tu.. lepas tu dah mula gesel2 kepala.. aku biarkan jek.. tak lama lepas tu meraung ler.. hahhahaha.. apalagi cecepat aku bukak.. hahhaa nti meraung tak henti kang aku kena marah plak ngan mak aku menyakat mika.. kukikuiiiii...

8 bebelan kawanku:

Dj Epoi said...

Salam......

Huhuuuuuuuuuu...dah lama Gua nengok Gibik2 Mika kat sini....

Bertuah nya Mika dapat....keter sorong Walaweiiiiii tuh!!

Cute siut...cam Mika juga.....
Mak Mika dapat menda?

Gieyana said...

cute stroller dier..:)

Cik Puan*PIE said...

wow..mika dpt hadiah ye..syoknya jd mika...hehe...ape pun, smoga mama n mika sihat2 aje ye...

suked8787 said...

Psssttt...psssstttt...Mika, kasi untie su pinjam stroller tu jap bleh, nk pkai pi keja...ala boleh la...1 minggu je...boleh?...Jgn ckp ngan mama Mika tau...heheheheheeee

isya said...

comel la mika, best dpt stroller, mmg cun!

puterikurekure said...

maknyeee...
menyakat anak ye. hehehe.

noor said...

wah bestnyer mika dpt stroller ala2 quinny gitu...nanti leh jln2 ngan bro aiman huhuhuhu

+NADS+ said...

mika dapat stroller comei...best2..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah