Friday, September 18, 2009

kasut mika..

Pepaham jer la yer kekawan.. org baru anak sorang gini la gayanya.. omak ngan apak eh la yg terover sakan.. anak tak tau apa pun.. bior anak nampak comel bergaya hati n mata senang memandang kan...


Tengahari takde watpe aku belek2 kaki mika.. dah panjang kaki dia.. masa baru lahir seingat aku adala seinci je kaki dia.. halus sgt... la ni dah berisi.. jari kaki panjang2 mcm papa dia.. kalau ikut aku mau kemetot lerrr...

Dalam pada tu aku teringat kasut yg hubby beli kat UK tu... apa lg try test cuba la.. hahha.. mak aih dah nak muat dah.. ni kalau tak pakai kan tak lama lg jd barang antik jer la jawabnya... harus kena pakai cepat ni.. sikit masa lg tak muat plak... papa nyer pulak beli saiz yg kecik brape hari sgt la boleh pakai.. kalau beli beso skit tahan la lama sket kan...


Tengok tu dah nak muat dah. ada ruang skit la kat ujung kasut tu.. aku rasa sampai 3 bulan leh pakai lg... betis dia dah membulat.. ada stokin dia yg dah ketat... cepat membesar dalam diam tak diam kan.. raya nanti leh pakai ngan jeans n overall yg mam belikan tu yerk sayang....muahhhhhhhhhhhhh.. nak gigit2 kaki dia.. hihi



Kasut yang ni aku beli kat sogo... masa tu saje-saje.. mika lum lahir pun.. nampak cam cantik.. terus beli.. tp kasut yg ni besar sket.. kelakar dia pakai.. dah mcm kaki RONALD Mc Donald tu hahaha.. takpe leh simpan dulu...

6 bebelan kawanku:

umie@kakyong said...

Salam..
Selamat menyambu Hari Raya Aidilfitri utk eida sekeluarga... wahh... dah besar Mika tu yer... mmg rasa seronok dapat beraya dgn 1st baby.. alhamdulillah segalanya dah dilalui dgn selamat.

Maaf tak tinggalkan komen sebelum ni... hanya melawat keadaan eida dgn baby jer..

~ As ~ said...

wahhhh...sama mcm Azam's shoe...
anyway....Salam syawal...

Ira156 said...

Eii. . . .comelnye kasut mika!!cute sgt bila mika pakai kasut mcm tu.wah. .seronoklh mika braya ye.ehe. . .

Zura Hasan said...

salam eida...selamat hari raya yer...wah..mika dh stat pakai kasut...hihihi..comei jer kaki tecik tu pakai kasut...

Dj Epoi said...

Salam....Dik Ida...

Kalau......Mika blum padan lagi ngn kasut tuh......boleh pass kasik abg Ben10 heheheeh

Selamat Hari Raya......juga
dari .....Dj Epoi & Family

Maaf Zahir & Batin.....
0 - 0

Walaweiiiiiiiiii.....

Tulip said...

selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir batin.

ikhlas,
Bibi, Faiz & baby Aisya Zara

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah