Wednesday, September 16, 2009

kuih raya?

Ceh! Dalam pd bpantang sempat lg wat kuih raya tu.. Kekonon la kan.

Sbenornya tolong mak aku adun kuih ni. Mak aku walaupun ada kuih beli dia tak puas hati kalau xde air tgn yg dia buat sendiri. X puas katanya. Ptg smlm aku pun tolong mak buat smentara si kenit tu tido.


Pukul sampai kembang butter ni.. Elok je butter kembang si kenit menangis lak da bgn..


Sedia nak di bakar..


Ni dia kuih semperit. Sedap oo mak yg buat. Hehe.

Umah aku sok kuih tunjuk je ler. Aku da beli da pun siap2. Hehe




4 bebelan kawanku:

Dj Epoi said...

Salam Dik.....

Kuih tunjuk tak sedap ...pasal dia selalu menunjuuk!...

Gibik2 kecik tuh tgh buat aper skank ?
Heheheheheh GERAM GUA......nengok!

Update terbaru....Gambaw BABY Eksklusif dari Alor Setar...redah Blog Gua....huuuuuuuuuuuuuuu

cicikwani said...

alaaaa.... idaa... kuih feberet wani tu... ingat dulu, slalu mintak mak ida buatkan kalo ida balik johor...

eedany said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

chugie said...

wah..rajinnye buat kuih.. dlm pantang pun sempat lagi ye..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah