Monday, September 14, 2009

mika pun nak raya!

semalam aku dpt kuar shoping walaupun lum abis pantang. Ada 5hari lg. Horay dah nak merdeka!

Sbenarnya smlm nak cari brg2 mika. Adik aku yg temankan. Alang2 shoping bj raya dia skali sbb ada sale. Hehe beli bj raya kat abah n mak skali... Mama x beli bj pun takpe janji mika bgaya. Haha tak padan anak br sbulan lebih mama ko ni mika.

Balik umah harus testing kat mika. Meraung dia asik kena tukar bj. Hehe


Suar coldroi n shirt. Tgh Testing melalak lak. Hehe


Yang ni mama suka. Overall comel. Papa kata cantik..


Set brown





6 bebelan kawanku:

isya said...

tantek aarr baju raya mika..

*SiRibenMerah said...

ewahhhhh..
layan nya mika neh, banyak sungguh baju raya dia.. yg gerammya, ayang dia x de baju raya lagi.. hehehe.. kawan mika on the way esok..
Kak sue nk bersalain dah.. yahoooooo.. mika dapat kawan boy jugak =)

Diamilikku said...

bestnya dah nak habis pantang...huhuhu..akak ni taktau lagi mcm mana..doakan ye

+NADS+ said...

bestkan...dapat beraya ngan anak taun nih...
dan yang penting..raya nih dah merdeka...

hoorayyy!!!!!

chugie said...

wah..banyak nye baju raya..

ida, nanti bg sy address awk ye.. nak anto adiah sebab teka dengan betul.. TAHNIAH!! heheheh..

fuadnis said...

amboi segaknye..mesti mama n papa berhabis banyak ni yee..oh ye..bila mama mika nk enteprem ni..??

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah