Wednesday, September 9, 2009

mika check up 1 month


Gaya tido camnih suka sgt la.. bebas... biasanya siang hari la.. kalau malam confirm kena bedung ngn mak tok..


cute stokin baru mika... nanti mama beli lg k..



Baru balik klinik.. sambung tido...



Kalau nak tido camni la aksi manja dia.. mesti muka ngadap badan mama atau mak tok... nak bau badan gaknya... eeeee cyg anak mama...

smlm check up 1 bulan mika...alhamdulillah perkembangan yg progessif.. berat mika now dah 4.2kg selepas sebulan dia lahir.. 3.02kg masa dia lahir tu... patutla semakin berasa tangan kalau dukung dia... skrg dah pandai tgk kalau dia dipanggil, pandai meronta kaki menendang ngan kuat sampai atok pun tak larat pegang.. hehehhe.. buang puting kalau dah lena tido, kuat kentut pun yer (mcm org tua), pandai jeling2 mata.., makin kuat menjerit amik perhatian org kalau kena duk sorang2, suka kena pegang, hehe mcm2 lagi la.. semoga mika membesar dgn sihat ye.. mama n papa sayang mika muahhhhhhhhhhhhh...........

7 bebelan kawanku:

Diarihatiku1976 said...

alah comeinya.... bilalah saya dapat cam ni gak ekk

puterikurekure said...

mika suka bau badan ek?
hehehe~

hajarus said...

alalala tomeynyer mika... tingin nak jadi ibu... tingin gak nak rase camner rasenyer perasaan seorang ibu.. huhuhu...

isya said...

iffah dulu pun tido cenggini gak..
comel la mika..

IdaShah said...

mika tido mcm budak besar
comel lah mika

@e_da said...

puterikure-kure.. mika pandai bau bdn.. ada org yg dia taknak..

hajar.. sabar ye dik.. insya allah rezki tu akan ada...

isya.. sonok tgk kan..

idashah.. mika mmg mcm budak besor.. baru je sebulan

@e_da said...

diarihatiku.. sabar ye kak.. insya allah tuhan maha mendengar rayuan akak.. kami doakan..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah