Thursday, December 31, 2009

Selamat Datang 2010......... Preparation kenduri...

Selamat Tahun Baru Semua... kalo memuda dulu aku selalu gak la countdown tengok bunga api.. tapi dah ada anak tak tau la.. rasanya tak kot kan... dulu takpe takde apa nak kisah kan sgt.. ni alau dah mlm2 kul 12 adalah bainya aku duk umah ajer...............


Petang ni bertolak balik JOhor.. 3 minggu berturut aku balik kg.. almaklum bulan ni kan keje 4 hari je seminggu.. banyak aktiviti... minggu lepas balik perak ada kenduri.. minggu ni balik johor aku pulak buat kenduri................

pada SEMUA.. kami suami isteri menjemput ke
MAJLIS AQIQAH & CUKUR JAMBUL anakanda kami
pada 2 januari 2010... (sabtu)
bertempat di rumah bondaku di batu pahat..

sape nak mai meh roger2 me k....... sgt di alu-alukan..

2 minggu lepas buat sket2 preparation goddies tuk tetamu.. aku terpikat ngan benda ni.. nak buat buah tangan tetamu yg hadir...


lum masuk dlm beg lg.. Mug ni aku kenan sgt.. cute jek..

see ala-ala english style kan... ha sape dtg dapat la sorang satu.. mai lerrr.


untuk budak2 aku dah paket2 kan coklat n gula2 sket...

masih belum siap lg ni.. hari ni au cuti g beli brg2 lagi.. surah yasin belum berbungkus... stiker lum lekat.. bunga telur lum siap... teruja mcm dapat menantu pulak.. hik hik... takpela.. ni 1st time kenduri tuk anak aku... hmm lambat lak hubby bali aku dah tak sabar nak bali kg ni.. yea.......... tunggu update kenduri pulak ye....

3 bebelan kawanku:

Cik Puan*PIE said...

alah xdpt dtg..xdptlah cwn comei tu..:(..ape pun, smoga mjlis bjln dgn lncar n mika sentiasa sihat2 aje...

+NADS+ said...

alala...comei cawan tuh...nad pun baru jer lepas majlis tuk hazim...
alhamdulillah sume dah setel...n hazim pun dah botak..hee

cendawanintim said...

selamat tahun baru 2010 buat ida sefamili..

alahai, cutenya goodies tuk tetamu..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah