Wednesday, January 27, 2010

Mika With Legging....

Lately aku giler beli barang-barang mika online.. memula sikit2 je aku try.. lelama suka plak.. hihi.. aku beli online ni mana brg2 yang tak de sgt kat kedai... ataupun aku dah bosan shopping kat kedai asik tengok brg2 atau fesyen yang sama... satu kepuasan bila tengok mika pakai jd comel.. hehehhe.. mika tak pakai apapun comel kan.. heheheh

Banyak dah brg aku beli online stokin la, sterilzer, bottle n yang ni paling menarik mata aku.. legging... aku mula cari legging sebab aku suka pakaikan mika rompers.. kesian tengok kaki dia sejuk tu yg start try berleggingkan mika nih.. tp cute la plak..

T shirt2 ni kebetulan aku beli masa Jcard day.. sgt berbaloi tau.. yg mana mahal2 semua terjual di bawah harga 10hengget.. kain berkualiti tu pasal aku suka pergi sales Jcard Day... ada yg aku shopping sebelum mika lahir lg... so skrg ni cuma matchkan ajer... baby boy pun leh bergaya kan...
Ni legging panda (busha legging.. belang2 hitam.. hubby aku suka sgt tgk mika pakai legging.. Ha tu ler jangan marah kalau i shopping menyopping tau.. anak u gak yg comel. kehkhekheeeeeeeee

Ni legging sampai stokin.. selalunya aku pakaikan ngan rompers tp keluar mlm leh pakai ngan tshirt gak...
Yang ni simple je sebab aku pakaikan dengan rompers yg colourful senang nak match dgn apa2 warna rompers dia... ada pic bear kat tepi buku lali... nampak cekci la mika pakai yg ni.. hehehe.. kaki dia mmg suka bersilang kalau baring telentang.. ada style tu... kalau aku atau hubby cuba turunkan kaki dia mesti dia naik n silangkan balik kaki dia.. ehhehe pandai gitu ek

Yang ni biru belang2.. nampak cartoon monkey kat punggung bila meniarap.. nanti bila dia dah merangkak lg cute nampak punggung dia gedik2.. hehehhehe

Yang ni design frog.. last week kuar jumpa yatt... suka sgt yatt ngan mika.. dia pun tak lama lg dah nak meletup dah next month.. tp maintain cute mummy.. perut dia comel jek...


setakat ni tu lerr koleksi legging mika.. takleh beli banyak2 nanti cepat besor takleh pakai pulak.... tu pun ada yg aku beli saiz besar boleh tahan lama pakai.. sebab badan dia nampak gaya cepat baik gak.. perut dah buncit... dah nampak berisi.. yang penting mika sihat ya... muahhh cyg mama!!!


pssst : aku shopping legging ni kat blog ni http://qairakidscollection.blogspot.com/

8 bebelan kawanku:

Intan and The Boys said...

legging mika ngan yat tu smaa ngan legging khalish. hehehe~

comel kan budak2 pakai legging? nampak kemas je.

Anonymous said...

Comelnye mika pakai legging. .stakat ne ira ada beli 2psg legging je tuk elly. .nnti nak tambh koleksi lh.ehe. . .

Nurmala Mazlan said...

yatt ni kahwin sama tarikh ngan kita.. tp dia dah pregnant dah :) kita blom lagi :)

Nurul Nadiah said...

mata mika bulatttttttt!
comel sangat sangat sangat!

uhuh

nadia geram la kak (>.<)

Elly Emmy said...

comel la mika pakai busha tu..

@e_da said...

puterikure-kure.. pakai legging ni mmg cute kan.. kalau mlm dia pun tak sejuk...

ira... beli lg.. cantik2 kan... nti dah besor tak leh nak pakai dah...


nurmala.. takpe sabbar yer.. saya pun 3 tahun baru dapat mikhail ni....

Nadia.. mehla sini.. leh cium2 gomol2 mika.. hehhehe

Uda.. apalagi rembat 2 tu si twin tu mesti lg cute...

Dj Epoi said...

Gua ponk suker ngk Mika pakai cam tuh.....Cute Bangat sik.....macam citer cartoon Tele Tubbies hahahahah

nads said...

mmg comey mika pakai legging...nak cari tuk hazim jugaklah...hazim selalu kalo siang nad pakaikan knee pad jer...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah