Tuesday, February 2, 2010

Tenet yang Huru Hara...........

Lamanya tak dapat nak update blog.. masa sgt mencemburui aku.. dgn mika yg sgt cemburu jugak bila aku mengadap lappy or pc... mula la buat2 batuk.. mulala nak dukung2.. huhuhuu


Yang paling menyakitkan hati adalah streamyx aku kat umah ni.. kejap ada kejap ilang... kalau kul 7 ptg hingga kul 11mlm sure tak dapat nak connect.. setiap hari okey............. geram aku.. rasa nak potong ajek.. aku ngan hubby mcm dah decide nak tukar celcom berukband tu.. tp kitorg nak tgk jiran kitorg guna dulu.. kalau respon diorg kata ok barula kitorg POTONG streamyx ni.. keadaan ni dah 2- 3minggu.. mana aku tak hangen.. bayar tiap2 bulan tp buat hal pulak kan.. dulu aku dah komplen ok la kejap ni dia buat balik.. tp hubby kata mcm ada org lain guna line umah kitorg ni selalu sgt tak dpt n mcm ada 1 lg komputer yg boleh connection bila hubby check..mmg ada password, tp tau je la org skrg semakin bijak maybe boleh hack kan.. tp kalau guna berukband takleh la kitorg nak berwireless dlm umah .. kena gilir2 aku atau hubby nak guna... kalau tak biasanya kitorg boleh guna pd masa yg sama.. hubby layan game kat pc aku layan tenet kat lappy.. kalau broadband kena gilir2 plak.. hmm tgkla keadaan caman nanti... tp dah takleh tahan.. sebab rugi je bayar tp takleh nak guna kan.. dulu ok je ...

hmmm byk cerita tertangguh... nantila aku update pelan2.. keadaan x mengizinkan...

mood : bosan nak keje...huarghhhhhhhhhhhhhhhhh

4 bebelan kawanku:

Diarihatiku1976 said...

oo kena daftar streamyx ni...

Intan and The Boys said...

patotla dah jarang2 update. nak tengok mika terbaru yang!

mrs e said...

salam singgah;
saya pernah mengalami masalah yang sama dengan streamyx ni. dan ia berlanjutan selama lebih kurang 5-6 bulan. dalam tempoh itu, dah berkali² report yang kami buat, dan berkali² jugak technician telekom datang ke rumah.

masa tu memang ingat nak POTONG je, tapi fikirkan kalo POTONG takleh nak wireless dan takleh guna ramai² dalam satu masa, saya sabarkan aje.

N now alhamdulillah, sumenya dah kembali pulih seperti sedia kala :))

p/s : maybe diorang tgh upgrade system ke?

Elly Emmy said...

ni la masalah yg selalu terjadi pada pengguna streamyx...kejap dapat kejap tidak.. kalau time hujan lebat mesti buat hal..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah