Wednesday, March 10, 2010

MAsih di sini...

Mika tengah tido.. pg dia poo po lg kul 7.30. tp lendir tu dah kurang tp poo poo dia agak banyak... mayeb sebab dah drip air n mlm td doc dah masukan antibiotik dlm bdn dia..
tangan dia terpaksaku tindih ngan bantal takut tercabut drip dia....

Sian dia nak main tp terbatas.. sebab tgn berbalut.. rimas dia..


Bila dia tido aku layan tenet ngan tv.. mujur ada wireless

HUbby dah g keje.. aku sorng2 jaga mika.. ptg nanti dia dtg... saje amik pic view dr room spital ni...

Mika layan tgk tv.. nak bangun bawa jalan pun takleh.. duk je atas katil...

Doc kata tunggu poo poo dia dah ok dalam masa 48 jam ni baru boleh balik... huhu cuti lg la mama...

6 bebelan kawanku:

mzira said...

Semoga mika cepat sembuh ye.kesian ira tengok tgn mika pakai benda tu.nak main pun susah tu. . .

Wife to Firdaus Ghazali said...

ciannya mika...auntie doakan semoga mika cpt2 sembuh ye ;p...aminnnnnnn

Uda said...

semoga mika cepat sembuh.. kesian mika tangan berbalut .. susah nak bergerak.. sakit pulak tu.. risau tgk..

CatlinaFly said...

semoga mika cepat sembuh , dah ade keputusan ke ni?insya allah , lagipun mika di bwh jagaan pakar, kiss2 utk mika mmmuuuaaah!

@e_da said...

ira... mmg susah ada benda tu.. eida tgk pun rimas.. tp nak wat camana... nak bg baik kan


azie.. tq auntie doakan mika...

uda.. mmg tak sanggup tgk dia kena cucuk tp kena kuatkan hati nak bg dia sembuh....

catlina.. dia kena bakteria... insyaallah dia dah semakin pulih....tq ya... kiss gak tuk eein ya... muahh

CatlinaFly said...

jenguk mika lagi...dah kuar wad belum ni? :) wish him get well soon!

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah