Monday, March 29, 2010

Panca Sitara...

Harini sangat kepenatan.. mlm td kul 12.30 baru balik dr kg hubby di perak... mika sepanjang jalan tido.. bangun kejap bila minum susu.. budak ni kalau dlm keta mmg tido spesis mama dia.. keturunan kan.. sian la kat papa terpaksa akur dgn habit kami anak beranak yg sama ni.. hehehhe

Kat kg tok pah mika buat kenduri nak masuk umah baru... seronok dia ramai yg melayan.. sepupu2 semua dah besar dia la yg paling kecik takat ni.. manja la dia.. kejap kang kat tangan org ni.. kejap kat tgn yg lain pulak.. tp mata aku tetap monitor kemana anak aku org pegang.. ehheheh... bukan apa kalau budak2 yg dukung dia aku risau kalau jatuh ke apa... yer la dalam seronok2 bermain kan...

Kat kg aku g kedai saje try belikan mika spek mata ni... hahahha tp bila pakai cute plak... tp takleh pakai lama jap g dia nak buka n masuk mulut.. mula2 dia mmg pelik.. bila pakai mulut nak ternganga.. hahah semua duk ketawakan dia... meh layan pic.. mama nak story mory pun tengah letih lg ni...


memula terjungkit spek tu sebab dia tak biasa nak lekat kat idung dia tu.. hahha

nak pose tengok kamera la plak... ceh ceh ceh lepas ni nyanyi bila larut mlm k.. :P

ok sket bila dia tak pegang sebab aku kena pegang tgn dia...


ha ni dia si montel.. sejak aku pelbagaikan bubur nasi dia.. letak ayam letak brocolli.. ni la hasilnya..... muka dia makin montel kan.. badan pun dah naik berisi.. ni yg sedap tuk di gomol2.. hahahhahah.. setiap hari aku bekalkan bubur nasi yg aku masak dr umah.. walopun bibik mika leh masakan tp aku rasa lebih terjamin masak sendiri.. makin suka dia makan.. nyummm nyummmmmmm gud boy,.... nanti mama belikan spek mata lain yg lg cute miut okeh...



10 bebelan kawanku:

mzira said...

Yelah,makin montel ler mika skang ne coz mama mika msk sedap.lgpun air tgn ibu lg sedap dari air tgn org.betul ke apa yg ira ckp neh?ehe. . .

Siti said...

sonoknya dpt balik kampung..isk..rindunya kat mak..

comeinya ngan spek mata besar.

puterikurekure said...

alah...alah...comelnye...

:)
khalish takleh ngan spek camni. kang abis dimamah2 kang. huhuhu~

aYu said...

cumel~geram tgok...

yatie chomeyl said...

beria mika pakai spek ehehe

isya said...

hihi mika comel!

Mrs. Amie said...

Hi Mama Mika,

I was bloghoping and stumble into ur blog.. nice blog!

Cute jer Mika with his sunglasses.. hahaha..comel la...

Keep in touch ok!

saveme_zero said...

hahaha..bkn main bergaya nya mika ni.

@e_da said...

ira.. betul la tu air tangan ibu.. hehehhe anak pun sihat...


kak ayu.. meh kiss mika.. muahh

yatie.. kejap je.. pastu sibuk dia nak buka...

isya.. iffah pun comel

hi mrs amie.. thanx visit here.. muahhh from mika..

sue mama alya... bergaya tp sibuk nak buka.. ehhehe

@e_da said...

This comment has been removed by the author.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah