Tuesday, March 23, 2010

Wajah baru...

Aku bosan dgn template lama.. susah nak loading kan.. tak tau camana nak ubah yg backgraound ada color pink tu.. puas aku godek dia tak ilang gak.. ntah mana dulu aku paste.. walaupon ada layout baru dia tetap tak mau ilang.. hmm lantak la.. sape2 yg susah nak load page aku bgtau ye... ha ni wajah baru.. green n white faberet color aku.. nampak bersih fresh n suci je kan.. sejuk sket mata aku memandang.. ehheheh


opsss check nama di entry bawah ya.. sesiapa yg diveri award n tag.. heheh

happy blogging...

1 bebelan kawanku:

Ida Naziri said...

mula2 bukak mmg ada kuar yg lama tu..

yg baru nie cantik ada butterfly lagik..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah