Wednesday, May 19, 2010

Berlatih berdiri

Sekarang ni habit dia asik nak berdiri aje.. pantang jumpa kusyen.. mesti nak naik berdiri.. bila dah berdiri kemain eksyen lg.. lagak mcm orang dah BESAR..... Tapi yang merisaukan dia belum stabil asik jatuh je.... kdg2 jatuh terkebelakang.. huhu tu yg buat mama risau...

Keliling dia mama buh bantal kusyen... sebab selalunya dia akan jatuh kalau nasib tak baik... tp dia marah sebab takleh nak gerak ke kiri kanan...


Bila mama panggil suruh duduk dia ejek2mama yek... ok takpe...

Bila mama dtg dekat dia ha baru buat muka kesian nak isap jari la bagai.. kalau berani ejek la mama lg.. hahahhah




Sudahnya jatuh gak... dah la tersembam.. nagis sekuat hati... dahi dah berparut.. hmm mika..mika.. tp tak putus asa.. dah habis nagis dia nak berdiri lagi... adoyaiiiii

15 bebelan kawanku:

Aleeya said...

huhuu teruskan latihan amali mika, damia dulu pun, asik jatuh tetonggeng jewww, tapi takpe budak2 nak blajo bejalan mmg gitu..:)

hajarus said...

comelnyer mikaaaa.... :)

puterikurekure said...

yeah!!! caiyok2 mika!!!

Zaidah said...

teruskan usaha mika....budak baru nak belajar berjalan..memang tak sah klu tak jatuh...

Uda said...

alololo kecian dahi dah merah.. baru nak belajar.. cam tu laa.. tuwen baru ada gaya2 nak berdiri..

Diamilikku said...

okaylah tu eida....mika dah mula nak berjalan lah tu....eida kena bebaskan dia...letak bantal takpe...tapi agak2 jarak kepala dia..biar dia ada ruang nak meniti sofa tuh

yatie chomeyl said...

takpe mika, practice make perfect. tp mm kena selalu pantau mika la jawbanya lepas ni

@e_da said...

@Aleeya

leya tak larat tgk dia jatuh.. risau lak kepala asik terhentak ke lantai je..

@e_da said...

@hajarus

tq auntie hajar

@e_da said...

@puterikurekure

moga mika berjaya auntie intan

@e_da said...

@Zaidah

risau tgk dia asik jatuh kan.. melalak plak sekuat hati

@e_da said...

@Uda

wahh cepat gak perkembangan twin kan..

@e_da said...

@Diamilikku

kak su.. letak bantal juga tp ntah camana tersembam gak ke lantai

@e_da said...

@yatie chomeyl

mmg kena pantau habis2san.. tersilap pandang dah gedebuk jatuh...

CatlinaFly said...

kat umah sy, letak tilam besar terus kat ruang tamu!hihihi..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah