Wednesday, May 19, 2010

Jam 4 pagi

Aku terjaga kul 4pagi teringat beg2 mika belum kemas untuk ke nursery... tukar pampers dia dan bagi dia susu... kdg2 aku bagi dia pegang sendiri botol susu dia.. nanti kalau dah habis pandai dia buang botol tu dan tido balik....


Tangan sebelah pun jadi... dia kdg2 malas nak pegang sendiri nak nak kalau kita ada hmm tp bila tido pandai lak dia pegang sendiri botol dia.. lepas abis susu tangan pandai mencari puting n masukan dalam mulut sendiri .. kemudian sambung tido....

7 bebelan kawanku:

SSulieana said...

pandai mika pegang botol sndiri...zayyan smpai skrg x pandai lg...bila suh pegang dia tolak tgn dia...

puterikurekure said...

pandainya cari puting dalam mata tetrtutup tu ye. comel la mika ni!

oh. khalish pon pegang botol sendiri. tapi kena tengok2kan. risau tercekik ke apa.

Diamilikku said...

surprisingly...aisy tak pandai or tak nak tak tahulah kan..pegang botol sendiri..so kalau dia nak menyusu memang kena pegang ahhh sampai habis susu dalam botol...even tgh malam or awal pagi...

isya said...

samala ngan kakak iffah, hehe, pejam mata pun boleh pegang sampai habis..

@e_da said...

@SSulieana

dia dari 4 bln lebih boleh pegang tp jatuh2 gak.. lama2 boleh pegang sendiri nak2 time dia lapar sgt

@e_da said...

@puterikurekure

intan.. puting kan candu dia... tak dpt susu dpt puting pun takpe...

@e_da said...

@Diamilikku

kak su latih je.. letakkan tgn dia kat botol tu.. nti lelama dia bleh pegang sendiri

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah