Thursday, May 27, 2010

Kena kurung



Kalau aku nak sembahyang, n kalau hubby takde aku masukan mika dalam babycot.. kalau dulu dia leh meniarap je, tp sekarang dia kan dah boleh berdiri.. babycot dia hubby dah rendahkan sebab kalau tak dah separuh perut dia kalau dia berdiri...


jelir2 lidah gembira bila dapat berdiri....


Bila dah rendahkan makanya dia pun tak sampai konon nak keluar kan... maka terjenguk2 la dia minta simpati suh org amik dia...


Selagi aku tak amik dia mmg dia akan panggil... mamamamaaaaaaaaaaaaa... memula ok lama2 meraung... dia mmg tak suka nak duk dalam tu... tp kalau aku sembahyang mmg takleh letak bawah.. nanti merata dia jalan pastu mcm2 benda kang dia kutip masuk mulut...

2 bebelan kawanku:

Aleeya said...

sian mika kena grounded eyh hehehe, ok la tu dari dia merayap mengutip kan..time ni pandai ngutip ni la kena jaga elok2..lbh2 skrng ni baby2 senang dpt penyakit kan..

anak opismate yaya, 4 thn.. baru meninggal ..puncanya food poisoning jerr, sungguh menakotkan..:((

en_me said...

chomeyynyerr.. ehehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah