Friday, May 21, 2010

Mika dan candunya...

Meh kita layan video mika dgn candu dia.. tgk la aksi dia yg di rakam ketika dia tido kul 6 pagi tadi...

video

camtu la gayanya yang aku selalu citer... dia pandai masuk mulut sendiri puting tu walaupun ketika dia tido... dengan mata terpejamnya tu...

7 bebelan kawanku:

aMiYs said...

hahaha.. comel la mika... pandai betul masuk puting dalam mulut...

eT said...

hehe..mmg lerr budak2 kalo dapat...:p

@e_da said...

@aMiYs

mmg selalu gelak tengok aksi dia ni amiys

puterikurekure said...

ya Allah eda!!! hari ni entri kite khalish pakai baju sebijik macam mika! macam janji2 plak ye. hehehe~

comel la mika tergagau2 cari soother dia. grrr....rasa nak geget2!
(oh. khalsih adalah mangsa deraan mamanya. slalu jadi mangsa geget. hahahaha)

fuadnis said...

alololo....comel sgt.... cuba kak eida tarik puting tu balik....boleh tak dia carik balik??hahahahahaha....

@e_da said...

@puterikurekure

intan budak 2 ni mcm kembar gaknya kalau duk berdua saiz lebih kurag aje

sama la mmg suka geget budak2 kecik ni kan geram..

@e_da said...

@fuadnis

anis.. kalau tarik balik mengagau gak dia cari lagi.. tak dapat nangis...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah