Friday, May 21, 2010

Teppayanki @t Home

Mesti semua dah lunch kan td.. so takdela terliur tengok N3 aku ni. hihi


ni kisah malam td.. hubby aku punya resepi...

balik keje semalam sibuk suh aku singgah kedai beli brg.. aku belikan je la...
dia kata mlm ni papa nak buat teppayanki.. hahha gelak aku dengar.. hubby aku ni suka cuba2 resepi yang dia belasah je sebenarnya,.. janji ada rupa.. rasa leh tahan gak ada la...

sayur goreng ala teppayanki..


berlambak sayur.. dia kalau masak mmg tak tau sikit.. semua dia letak..

daging goreng.. rasa tu ada sket2 sama la.. aku tak makan nasi.. aku ratah 2 lauk ni jek.. boleh tahan sedap gak... hahahah ada dia kembang hidung kalau baca ni...


budak ni gigit jari je la sebab dia dah mkn biskut sebelum tu.. kalau tak sure dia pun sibuk nak makan juga...

5 bebelan kawanku:

SSulieana said...

eda...su terliur ni...sbb tgh pose...huhuhu...

Bunga said...

salam... terliurla...kat sini blm lunch lg.. br brekfest.. hehe..

@e_da said...

@SSulieana

alamk sue kesiannya ida buat sue terliur tgh2 posa lak...

@e_da said...

@Bunga

laa bunga wat lambat mkn kang masuk angin

nads said...

ieda, nad terliur ok...coz nad xlunch pung...
petang ni baru nak g mamam ngan en.suami...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah