Friday, June 25, 2010

Ajak race

Bos aku dah 3 kali berlumba ngan aku sape sampai opis dulu... umah aku ngan umah dia satu jalan ke opis.. mulanya aku tak perasan... ada kereta belakang kereta aku ikut rapat sangat.. cucuk2 belakang kereta aku.. bila aku laju dia laju.. tp dia nak potong tak dapat.. aku mmg rimas kalau main cucuk2 bontot keta ni... aku tak selesa... sekali aku perati betul2 keta bos aku. kalau sampai simpang depan opis mesti dia nak potong aku.. aritu siap ada keta hon dia sebab dia main pancung je keluar simpang... (keta dia Nissan shylphy nak lawan ngan livina aku) ngeri je aku tengok..sampai kat opis kat punch kad mesti dia gelak2 kan aku tertinggal belakang dan dia bangga dapat potong n kalahkan aku.. .. huhuhu hampeh tul.. mana aci lawan ngan pompuan..

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah