Thursday, June 24, 2010

HUbby Besday

Huhuuu.. dalam kesibukan keje seharian.. aku hampir terlupa.. nasib baik awal2 tahun mmg aku dah siap2 tanda kat kalendar kuda meja opis aku.. kalau kat umah takde derr masanya aku nak mengadap kalendar.. kang budak kecik tu mesti nak apa yg aku pegang..

sedar tak sedar rupanya next week besday hubby aku... mmm tahun ni aku tau apa nak hadiah kat dia.. selalunya tiap tahun aku pening pikir sebab tak tau apa yg dia nak.. tp tahun ni dia ada cakap dia nak beli jam.. jam lama hilang masa amik air semayang kat masjid.. hmm mmg ler tercareless sket laki aku nih...

insya allah la kalau ada rezki aku nak hadiahkan dia jam tahun ni.. tp kalau mahal sgt dia top up sendiri la... hahahhah

mlm td dia ada bersungut sket.." kalau hari mama la hari besday semua mama nak hadiah..."

"papa day nak hadiah gak..." hahah sian lak aku dengar... aku jrg bg hadiah sebab dia cerewet kang kalau tanya kata taknak la... bila belikan tanpa dia setuju kata tak suka la.. huhu.. susah tul... tu la sape suh jd org cerewet... kuikuikuiiii.. aku kalau dia bg apa pun sapuuu je.. tp selalunya aku request dulu.. hihi



0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah