Friday, June 4, 2010

Alhamdulillah...alhamdulillah... alhamdulillah

Alhamdulillah berkat doa dari semua... Alesya Dah boleh pulang ke rumah jam 4 petang semalam... Hari jumaat aleysya lahir.. hari jumaat gak aleysha dah dpt pulang ke rumah. syukur.. Mak tok jemput alesya dari hospital.. mak tok tak sudah sebut alesya comel, kecil dan halus... mak tok kata alesya mudah senyum... hahha lepas ni mika maktok dah ada alesya silala rebut mak tok antara korang berdua.. sebelum ni kan mak tok kemain syg buah hati pengarang jantung cucu yg sorang ni (mika) la ni dah ada saingan baby gegurl pulak.. hihih

Sesungguhnya anugerah Allah itu sangat indah.. Allah kurniakan mak sorang anak lelaki dan sorang anak perempuan... Dari Anak perempuan (aku) mak dapat cucu lelaki. Dari adik aku mak dapat cucu perempuan.. sangat indah kurniaan ini kan.. alhamdulillah...

tak sabarnya aku nak balik kg malam ni.. nak tengok aleysha ... nak temukan 2 sepupu ni.. hihi

Minggu ni keadaan agak serabut... kat opis INTERNET kong dah seminggu.. sebab tu takleh aku nak jelajah blog kawan2.. bila balik umah masa adalah terhad.. mana nak urus umah, mika lg kan... insya allah next week keadaan akan pulih...

minggu i gak minggu last preparation presentation my student.. malam td pun aku g opis tengok student buat persediaan akhir diploma show untuk assessment hari ni.. letihnya la haii.. aku angkut sekali mika ngan hubby...


Hari ni hari Final assessment student diploma aku.. hhuhuhu harap2 diorg dpt buat yg terbaik... penat lelah aku akan terbayar hari ni... lepas ni aku mesti rindu gelak gurau diorg.. walaupun letih melayan kerenah satu persatu.... ok nanti aku dah free aku jelajah blog kawan2 ya...

sgt bz minggu ni.. tak cukup tido.. serabutnya kepalaku.. huhuhu












2 bebelan kawanku:

*SiRibenMerah said...

hehehe.. x pe akak..
bizi2 n serabut.. nnt smp kampung tgk baby da segar balik... nnt balik kishhhh baby yek...
mmuahhhhhhhhhhhhhhhhh kat mika.. ayang tetap sayang mika tau...

Ummi Shira (AshAnas) said...

alhamdulillah for alisya.... dia kuat semangat!

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah