Thursday, June 3, 2010

Bapa borek anak rintik

Mika kat opis papa last weekend... mama n mika tunggu papa wat keje kat opis on wesak day.. huhu .. haru la.. org lain g holiday kami kena perap ngan papa kat opis.. sib baik dpn opis papa ada jusco harus mama n mika tawaf jusco dulu.. hahahha


Mika with jamming set papa.. kalau petang rabu atau khamis papa n the gang mesti layan jamming.. kdg2 mama bebel papa lambat balik.. hahahah



Ada gaya-gaya mika nak mewarisi minat papa ni.. papa suka music.. maybe mika ikut ke.. tak tau la terpulang pada minat mika.. mama tak kisah...


mama suka menyakat mika.. kalau nangis beria-iya je... walhal takde apapun.. pandai berlakon buat2 batuk.. kalau mood tak baik siap muntah bila nak beria membatukkan diri dengan harapan mama amik dia kuar dr stroller tu... hmm mcm2 akal mika eh...

3 bebelan kawanku:

puterikurekure said...

oh. sebijik ok pangai khalish. haihh...anak2...

Heartilyina said...

terperasan plak suar mickey mika sama dgn ihsan hihi. btw alhamdulillah anak buah ida dh makin sihat. tahniah terima anak buah :)

Mama Farra dan Faris said...

hiiii..

mika cute

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah