Wednesday, June 2, 2010

Anak manja papa...

Alhamdulillah perkembangan alesya semakin memebransangkan... tertinggal seketika cerita anak bujangku...

Semakin hari semakin nakal tp cerdik di mata mama.. ada je ideaq baru dia.. sekarang kalau kita cakap taknak dia dah pandai geleng kepala laju.. manaj yg amat...

keje dia hari2 mmg berdiri je la.. tgk tv pun berdiri.. kat nursery habit dia tgk tv.. semua pengasuh mengadu kat aku senang jaga mika.. dia buat hal sendiri .. latak dlm baby cot tu dia tgk tv.. diorg gelar mika hantu tv.. hahahah mcm2 la mika ni..

Sini port ekkk ekkk dia.. kalau dia nak poo poo dia mmg berdiri kat kerusi pastu mesti dengar dia meneran... hahahha pandai pulak tu....


Kalau papa dia balik keje.. dengar pintu terbuka kemain lg dia terkekeh happy.... balik umah papa mesti kena layan dia.. kalau tak dia merengek kat kaki papa...


Mulut luas lg terkekeh-kekeh ketawa kalau papa main kaki dia.. suka sgt la tu... masa ni tak pandang mama la.. nti kalau nak susu .. nak tido baru cari mama ek... anak bertuah betul mika ni....


minggu ni usia mika nak menginjak 10 bulan.. cepatnya masa berlalu...

4 bebelan kawanku:

isya said...

amboi mika.. suka dia papa layan dia ye..comel!

Cik Puan*PIE said...

hehe..makin comel ank bjg kak ida nih...samalah ngn si ammar tu,mane nk dok dlm walker...xheran.dia nk diri mnjang2...kang tido nk pelok2...

Diarihatiku1976 said...

nampak memang manja pun ngan papa dia

AshAnas said...

Samala anak saya, mmg manja ngn abahnye...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah