Friday, June 11, 2010

Dia suka jual mahal kalau kena cium

waktu ni dia tengah leka tengok iklan di TV.. dia mmg suka tengok iklan.. aku suka cium2 dia kalau dia tengah ralit tengok tv..

tp aku perasan.. kalau aku cium dia .. dia buat muka tak paham... pastu mcm jual mahal.. seolah2 dia tahu org syg n cium dia.. nti aku ciumdia lama2 sgt kemudian baru lepas kdg2 dia ada nada mengeluh.. hahah.. lawak je..

kalau tak pun sepanjang aku cium tu dia akan diam je. mcm eksyen je muka. bila aku lepas dia tgk muka aku dan senyum... huhuhu sgt best menyakat dia..

1 bebelan kawanku:

nads said...

biasalah eda...haha...tp diorg tetap akan cari ibu jugak kalo nak pape kan...tp,kalo dia wat muka menyombong tuh yang geram tuh...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah