Friday, June 11, 2010

Tak sabar tunggu ahad..

Minggu depan kan aku nak g outstaion 4 hari.. so mak aku ngan abah nak dtg sini jaga mika .. ini dengan rela hati mereka. aku tak paksa.. dia risau bila hubby aku je tinggal ngan mika.. hjihi tak harap sgt hubby jaga mika sorang2..


Hubby aku keja tak tentu masa ada masa balik lewat ada masa balik awal.. bila balik lewat tu yg risaunya.. kesian mika kat nursery.. mak aku mana boleh kan ngan cucu dia ni mmg dia sayang sgt.. dia sanggup je nak jaga.

Hari ahad petang mak akan sampai sini.. bestnya.. dah lama mak aku tak dtg sini.. nak pulak ngan abah .. abah aku susah sikit kalau nak ajak berjalan. tp demi cucu dia dtg punya.. hihi...

hmmm tak sabo tunggu ahad..


.

2 bebelan kawanku:

Aleeya said...

samat beroutstation yer ida, mesti rindu nnt tu tauuuu, leya dulu mlm2 siap nanges lg masa gi kusus time damia baby huhuuu

Idalara said...

abah eida samalah dgn abah akak..payah n g umah anak2 kalau tk ada sbb tertentu....slmt berout station..jgn risau2 sbb atuk nenek ada jg mika..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah