Thursday, June 24, 2010

sory sesangat

image google

Minta maaf kat semua kekawan blog.. aku dalam seminggu ni tiada kesempatan nak jelajah blog kekawan dan tinggalkan komen...

kat opis dah berapa lama internet down.. huhu bosan jugak la... kurang2 leh la baca paper online ke kan.. nak jenguk blog kekawan pun tak dapek..

kat umah plak masa ada la amat terhad.. dengan mika yang selalu berebut lappy ngan mama... nak tunggu dia tido amatla payah.. kdg2 kul 12 baru dia tido.. jam tu pun mata aku dah sama ngantuk.. ntry ni pun taip autopublish esok hari... now dah ul 1.40pg..

malam td pun mika demam so masa sepenuhnya melayan dia.. biasala dia kalau beralih bulan mmg demam...bawa dia ke pusrawi check up... mata dia berair2 kepanasan.. meleleh-leleh walaupun tak nangis.. risau gak.. doc cuma kata panas dalam...

so nti kalau ada kelapangan aku jengah blog kekawan yek.. yg mana aku sempat ada gakla aku tinggal komen... apapun keep in touch ya!....



1 bebelan kawanku:

saveme_zero said...

xpe,paham. moga mika cpt sembuh k

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah