Friday, June 25, 2010

Lunch apa Hari ni?

Ni lunch aku tengahari td.. hahah waffle hitam. aku pilih peanut.. tp sedap sebab garing.. mmg aku suka..

Aku kuar g tesco td beli brg.. ekceli dah makan mihun sup td masa meeting so takde la nak beli makanan berat...



Hari jumaat kan waktu lunch panjang biasanya aku mmg g kuar la mana2 window shopping ngan kawan2 opis... tp td aku kuar sorang je.. sebab kawan2 aku ada yg cuti.. selebihnya pergi ke pameran MIHAS..

Aku tak dapat follow ok.. nyampass tul... pagi td aku ada meeting diorg gerak naik bas opis kul 11.. meeting aku tau saje la mesti setengah hari punya.. tak dapek la den nak ikut.. diorg sms kata best, pameran barangan halal.. brg kosmetik pun ada siap leh try.. kalau diorg kata best leh ajak laki aku sok.. mana tau dia nak kan.. huhu

mesti ramai yg pi shopping tengahari ni sebab dah gaji kan.. huhu korang lunch apa lak??

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah