Wednesday, June 9, 2010

Menunggu

Hari ni hubby hantar dan amik aku balik keje... huhu gembira betul.. bukan dapat selalu... heaven rasa.. tp ada sebab.. sebab ada sebab.. hahah sebab aku emosi td tu dan kerana ada sebab .. hahahha.. kdg2 sebab punya sebab aku jd bengong kejap...

lambat pulak dia sampai .. kalau aku bawak keta sendiri dah lama aku berdesup balik.. kalau kul 5 tu dalam kepala dah terbayang muka buah hati aku tu je dah.. kalau bos panggil ke apa tak senang duduk dah... dulu takde anak leh la aku nak menepek2 berborak2 lg kul 5 .. la ni takde kemaknanya.... lepas amik mika nak ajak hubby g cari baju mlm BBQ ngan student aku.. harap2 ada la yg berkenan...

hmmm student tengah cuti opis pun lenggang rasa sunyi lak.. org bilik2 sebelah ni pun dah balik.. takot la pulak... hahahah aku mmg penakut........ ok daaa nak balik dah.... bye


6 bebelan kawanku:

Nurmala Mazlan said...

Kita kat office lagi ni sbb hubby x sampai lagi..huhu~

Diamilikku said...

kak su gi dating ngan hubby semalam...LBS..layaannnnnnnnnn

Zaidah said...

dah tak emo lagi yer...

@e_da said...

@nUR_rOsALiNdA

bila tunggu hubby mmg lambat kan.. kita dah abih keje dah

@e_da said...

@Diamilikku

bestnya kak su.. jeles tul la.. nak tgk gak LBS tu

@e_da said...

@Zaidah

masih terbuku di hati sukar nak diluahkan..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah