Tuesday, June 22, 2010

Mini Crocs

Suka tengok kasut mini crocs ni.. bukan yang ori pun... kang mika pakai kejap dah tak muat rugi je kan... mama pilih cartoon mickey untuk mika..


sebab kasut tu cute aku beli untuk mika.. besor skit dari kaki dia.. saiz 24.. memang dia belum pandai jalan.. tp saje nak suh dia pakai.. hihi


pakai kasut dalam rumah.. punya susah nak pakai kan dia kasut.. hari2 dia meniti almari tv tu.. tak pun kat sofa... sekarang mmg tak nak duduk atau baring.. keje nya nak meniti je tepi2 tu....
Saje angkat kaki seluar dia.. nak tengok kaki dia yg molat montok... dia rimas pakai kasut tu.. sedaya upaya dia buka... mak tok kata kaki mika mcm pompuan bunting padi.. hahahha


Ha kan dah terbuka sebelah.. mmg dia suka sangat la... lepas tu sebelah lg di hayun2 kaki tanggal juga la.. lg pun kasut tu besor sket jd mmg longgar dan senang terbuka.. tunggula mika pandai jalan nti .. mesti mika pakai kan... cepatla mika boleh jalan.. huhu

4 bebelan kawanku:

Noorul Wawan said...

Comel je betis Mika tu! Bulat!! Gewam smpi rase nk geget2 je klu depan mata.. :)

*SiRibenMerah said...

gewammmm ngan mika..
muahhhhhhhhh~

Aleeya said...

vavava mika da pandai pkai croc ehhh..sebgai pembakar semangat tu supaya mika akan laju bejalan pasneh ehhehehe

ida, nek bot tu rm44 - 3 org..tapi ikot gak, leh nek 15 minit, 40 minit dan sejam rasenya..aritu kitorg nek 15 minit je..round2 jap je..then benti bagi ikan makan tgh2 tasek..tiket rm44

Heartilyina said...

aah mcm bunting padi kaki mika. comel je montok :D

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah