Monday, July 5, 2010

Cari mika hilang

Semalam waktu kami tinggal berdua.. au biaran mika main kat depan tv.. aku lak masak kat dapur.. sambil masak sambil pantau dia.. risau ga kalau dia merangkak g toilet ke apa...

Tapi ada sekejap aku berderau darah tengok dia takde depan tv... pangil2 pun diam je takde sahutan... uishh masa tu panik gak... tapi kan tetiba aku ternampak....???
.
.
.
.
.
.
.
.


Huh lega.. nampak tak dalam bulatan merah tu... kaki kecik cinonet je tinggal... badan kepala sudah masuk dalam... rupanya dia main dalam tu... merah balik darah aku yg tdnya dah jd darah putih (pucat takut).. hahahha.. mau tak berderau darah tgk hall kosong je....dia n i ada masa aku panggil dia sahut ada masa dia wat dek je.....



zoom dekat sikit.... ha dah nampak dah...



bila dekat beso juga rupanya kaki anak mama ni.. cepatla boleh jalan ya...

syok betul duk dalam tu.. segala benda dia punggah.....



punya syokkk dia main.. sampai mama kacau dia pun tak sedar... huh main .. main teruskan main.. mama tak marah... hihihi.. janji ko tak menangis minta dukung sudah....

6 bebelan kawanku:

Diamilikku said...

bagus mama jaga lutut mika..hehehhehe...aisy kalau tak lama la knee pad duduk kat lutut...confirm cabut punya...

Aleeya said...

beso da mika eyh..aihh da bejalan nnt lagik le sokmo ilang..dpn mata pun ilang hahahaha mencecet je larinye nnt jenoh nak kejorrrrr

Tulip said...

alahai comelnyaa mika masuk dalam tong mainan dia...heheh

*SiRibenMerah said...

mika, cepat2 jalan.. ayang nk ajak main aci ligan..

Hidayah Ismawi said...

Budak2 suka buat kita terkejut kan? :)

fuadnis said...

heheheh...lawakla tgk kaki comel tu...cute jee...nasib baik mama mika tak kene serangan jantung...hehehehe....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah