Wednesday, July 7, 2010

putu mayam

Ni antara makanan feberet aku.. dulu abah selalu beli kat pasar.. kalau abah pegi pasar mesti aku pesan.. kat kg aku india muslim yg jual.. tp dia bersih la... sampai abah kata g la ikut mamak tu.. hahahha

kat sini kat pasar malam org melayu yg jual.. semalam ptg hubby balik keje belikan ini untuk bini dia.. dia tau ni feberet aku.. kdg2 romantik gak laki aku ek... ingat gak apa yg aku suka.. ahhaha mcm kejam je bunyinya aku ckp camtu.. bukan kejam la rasa terharu je... walaupun benda kecik yg penting INGAT kan...


sedap ni tau.. sedap makan panas2 waktu petang.. ada 2 version sebenarnya.. ada yg perisa pandan.. tp hubby aku beli yg putih jek... RM 1 dpt 4 kpg...

makan dgn kelapa n gula merah halus.. hmmm mmg licin le... sedap u oll.. tak caya g cuba ptg ni menu minum petang.. hihihi


9 bebelan kawanku:

puterikurekure said...

ada org panggil putu mayom kan? hehe. faveret kita jugak!

yatie chomeyl said...

sedapnyer..mana mau cari nih? *tiba2 mngidam gak* hehe

hajarus said...

betul3x... memang sedap putu mayam ni... makan panas2 lagi sedap...

Diamilikku said...

feveret kak su jugak...sedap kan...tapi mizan pun suka..kalau beli sikit memang tak cukup ahhh..hehehheheh...putu piring pun kak su suka

Diarihatiku1976 said...

saya suka gak makan putu mayam ni

kenwooi said...

putu mayam is delicious =)

kenwooi said...

delicious =)

kenwooi said...

it's delicious =)

suhaisweet said...

Visiting here..luv your layout..nice..My very da very latest 4 today friend.. Dangerous!

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah