Wednesday, July 7, 2010

RM Melayang



hari ni aku kuar jap dating ngan hubby.. haha takde la.. kuar g hantar servis keta.. servis kali kali yg ke 4... kat servis NISSAN. masa hantar tu ingat kejap la.. sekali dia kata 2 jam.. alamak papa camana ni.. mcm bosan je.. kalau tau bawa keta 2 td boleh kuar jalan sementara menunggu.. duduk kat situ ok gak nak tunggu leh tengok bola ulangan, nak minum pun ada sedia, tp akukata bosan gak kalau 2 jam...

Last2 hubby ajak kuar.. kitorang naik teksi g giant.. hahahha.. sempat lak merayap.. keluar be2 naik teksi mcm masa bercinta zaman study dulu lak.. tetib terasa romantik.. kahhhhhhhhhhhhh


dah sejam lebih patah balik kedai servis.. keta dah siap.. siap cuci lg.. dia kata ada bocor 1 tayar.. sib baik dia check patutla aku bawa rasa lain macam.. aku main hentam bawak je...

Servis kali ni aku kena bayau sib baik RM146 je... selamat aku.. kalau bulan depan 3++ tu hubby aku lak bayau.. ahhahah terbang lerr RM... huhu

0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah