Wednesday, July 14, 2010

terliur la plak..

Harini aku rasa nak masak sambal sardin la.. td tgk blog mamalyna citer sambal sardin terliur2 rasa.. harini nak buka posa..


bila posa mcm2 terbayang kat kepala kan nak berbuka apa...

Lawan ngan telur goreng pun sedap....

Pic kedua2nya dr en. google ya

hmmm balik ni takleh amik mika kat nursery.. kena masak dulu baru amik dia.. kalau tak mau berperang aku ngan mika.. dia seboleh2 nak aku duduk tepi dia tunggu dia main.. kalau tak mau meraung2 masa aku masak...

letih & tak larat tp gagahkan jugak la nak penuhi kehendak tekak.. .. nyumm nyummm

6 bebelan kawanku:

fikaryna said...

baru dua hari lepas mama ryna masak sambal sardin..nyum2..

pastu x abis wat sardin roll..abah ryna mintak buat lagi..sedap la 2 kan..hehe..

SSulieana said...

aduhai...nmpak makanan apa pun sedap kalau tgh pose...su pun tgh pose ni....emmm tp mls nk masak...

gewecun said...

dah lama x makan sardin..nengok picsa nie cam sedap gak..ummmmm ..hihi

kakyong said...

kakyong kalo sambal sardin tak reti nak makan dgn nasi.. anak2 pun tak suka.. tp kalo buat sandwich kejap jer licin.. :D

Ease Basri said...

sesungguhnya sardin itu tempting....sodapppppppppp

A.I said...

ayoyo...mmg gabungan laok yg termantop la! sardin + telor. terbaek! ngeeee

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah