Wednesday, August 11, 2010

Dah 1 hari

Alhamdulillah dah 1 hari kita posa.. ada 29 hari lg... kalau dulu2 nak tunggu sebulan rasa lama sgt kan.. tp sekarang ni kejap2 je dah pun seminggu kejap2 je dah pun sebulan...

Hari ni menu aku nak g PARAM je... mood masak belom dtg lg.. masak nasi je kot.. n beli lauk.. tengok la esok lusa masak pulak.. saje nak tolong rasmikan makanan kat Param tu.. hari pertama la katakan asalkan jgn berlebihan sudah la kan..


Dalam kepala ni tak fikir lg nak masak apa.. tunggu n lihat dulu apa menu kat sana...

opis dah mula sunyi sebab ramai yg amik WP1 masuk 7.30 balik 4.30.. tp aku tak boleh amik jadual tu.. huhuh selamat berbuka semua........

.

2 bebelan kawanku:

EiJa ZaQuaN said...

btol tu..asalkan jgn berlebihan..selamat berpuasa dan berbuka..

Sitisifir10 said...

heaven nye rasa kalau dapat pegi masak pakai tunjuk kat pasar ramadhan...huhuhu..nak jugakkk

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah