Monday, September 6, 2010

Belajar pakai seat belt

Selalunya naik keta mika ngan aku mesti duduk depan sebelah seat driver (hubby).. tp haritu saje nak duk belakang ngan mika sebab dia melasak bila duk depan asik nak tekan2 radio dan sibuk nak duduk atas riba papa dia.



Haaa bila duk belakang elok je... boleh pun duk diam.. dlm pada tu gak aku ikat seat belt kat bdn dia.. alaahai cinonet jek... bagi dia buku ABC.. ralit la dia..


Dah mula pegang2 tali tu mcm tak suka.. tp still maintain senyap coz tgk Cd yg papa baru pasang.. leka gak... relax sket aku dr kelasakan dia...


buku pegang.. mata tetap tgk tv....



Pegang mainan lak...



huh mmg legala... senang banyak..sampai tetido baru aku baringkan dia... sok kalau balik kg kita duk belakang k mika... tp bila duk belakang ni.. hubby aku lak bosan duk depan sorang2.. tp dia bila aku tukar drive (sekali sekala je) lg teruk dr ni.. bukan mika yg baring tido.. tp papa dia pun join sekali.. lg aku tension.. siap leh tido berpelukan 2 beranak bila duk seat belakang nih...




0 bebelan kawanku:

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah