Monday, September 6, 2010

Puding cocktail

Mood rajin petang ahad.. sebab kami tak kuar pun.. kami kemas umah.. ubah kedudukan kerusi meja.. boring pada kedudukan yg sama.. petang tu dlm kul 4 aku buat puding buah ... sebab nak hantar pada jiran2.. diorg rajin hantar juadah kat aku... malu pulak kalau tak berbalas kan.. tp kakak sebelah umah tu mmg rajin memasak .. sedap2 makanan yg di hantar. aku penah gak la hantar ikan bakar kat dia.. kali ni rasa air tangan aku plak...

macam2 bentuk ada.. ikut bekas yg ada...


dah siap pack 3-4 bekas.. umah depan n tepi 3 buah umah.. tak lupa aku hantar kat umah bibik mika kat tingkat 4.. kesian kat dia.. teringat plak.. kebetulan aku g umah dia dia tinggal sorang .. yang lain keluar shopping rasanya...


bentuk yg ni 1st time try.. sebab baru beli acuan tu.. wahh teruja terus.. cantik plak. nanti raya aku nak wat puding mangga lak. guna acuan ni, bentuk jagung, ada 1 lg acuan bunga ros.. cantik kan.. hehehehhe




2 bebelan kawanku:

MRS. K said...

kite suke buat puding jagung jer.. hehehe

AIN said...

sedapnye...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah