Monday, September 27, 2010

Dia pun Nak masak

Bila mama masak.. dia melalak2 kat depan.. nak suh dia teman dia tengok tv... bila mama letak kat dapur dia pun sama nak jd chef...


sudu, senduk semua terabur...

paling suka main sudu plastik... tak tau la apa yg best.. nanti beso pandai masak leh masakan tuk mama plak ek mika...


6 bebelan kawanku:

nba-Nur said...

Salam.. Rajinnya Mika tolong mama kat dapur.. hehe. Ada tokoh menggantikan Chef Wan ni..

nUR_rOsALiNdA said...

Bila kat dapur, sudu, senduk jadi mainan dia la..Hehehe~

Gieyana said...

dh besar dh yer Mika..lmnya x singgah sini...

cha said...

budak-budak kak, dorang memang teruja, kekadang tengok dorang masak macam tak percaya, lebih pakar je gayanya.

Murni said...

Mika tahu mama letih so mika nk tolong mama kemas dapur heee..

Diamilikku said...

sama ngan aisy..suka sangat sudu plastik..tapi bila bagi kat dia sekejap je hancur sudu plastik tu dia pecahkan..akak riso dia masukkan mulut apa semua..terus tak bagi2 lagi dah

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah