Wednesday, September 29, 2010

Jamuan raya Kementerian

Lupakan kisah semalam.. nanti otak aku dah stabil aku sharekan citer pada sesiapa yg berkenaan ya...

Semalam aku dah la sakit kepala... migrain memikirkan hal yg mmg aku geram sgt2... semalam setengah hari je kat opis... kul 1 aku gerak g HQ ada jamuan kementerian.. sebenarnya aku malas nak gi.. tp hubby aku lak call kata dah sampai sana coz dia pun dapat jemputan.. tp lum sempat aku sampai dia dah blah plak sebab ada keje urgent.. sudahnya aku sampai awal terpaksa tunggu kawan2 lain.. sebab aku drive sendiri diorg yg lain naik keta opis...

kul 1.45 aku dah sampai aku duduk dulu tengok diorg prepare makanan.. setiap agensi sediakan juadah masing2.. agensi aku sponsor tempat so takyah sediakan makanan...hihi.. tau ke kat mana ni? kraftangan msia jln conlay la HQ aku...

semua pakai baju raya cantik2... aku mulanya nak balik tukar baju.. tp malas la redah je.. aku pun plan nak duduk kejap je...
Kat luar ni ada pentas artis2 menyanyi.. sathiya, angelin tan.. ntah sape lg aku tak tunggu lama.. tp pentas kat dalam ada m daud kilau, naser wahab mr.os.. n ramai lagi la...

meja VVIP.. ada menteri dtg kan...



mcm2 makanan.. ni yg last aku rasa.. sebelum2 tu dah belasah ketupat lemang n rendang....

pentas luar.. masa ni lum ramai orang..



tempat juadah..


aku jumpa dodol lembik.. pergghhhh my peberet.. aku tak suka dodol yg keras leh potong2 tu.. aku suka dodol yg leh tarik2 lembik ni.. sedap oooo.. nyum nyumm.....

rasanya ada nampak blogger kak ina (diarihatiku).. tp was2 nak panggil2 takut salah orang.. ehheheh.. kak ina kalau betul ada kat jamuan semalam sila reply ya.. heheheh








3 bebelan kawanku:

Fieza79 said...

meriah...! best nya dpt menjamu selera mcm gini...sure mkn byk ni...??

noor said...

rindu kat ariff bla tgk gbr tuh...rugi xpakai bj raya ek tp xper janji dpt mkn hihihiih

Diamilikku said...

akak miss jamuan raya opis sebab ada kat cherating..huhuhuhu

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah